/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Dem der har JyllandsPosten -Hjælp
Fra : Zambrotta
Vist : 802 gange
20 point
Dato : 29-07-04 18:52

Hey jeg ønsker højt at kunne læse nogle gamle artikler i Jyllands-postens internet-arkiv, men de kræver af hvis artiklerne er over 3 måneder gamle, skal man have et abonnement hos JP for at få adgang til den "service", jeg abonnere desværre ikke på JP, men alt jeg skal bruge er bare abonnements nummeret fra en der abonnere på JP, gør ingen af mine venner eller omgangskreds bare ikke, nogen der har JP til daglig der vil hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 29-07-04 23:21

Jeg tror ikke det er helt smart at dele sit abonnementsnummer med andre på nettet i fuld offentlighed...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-04 23:41

Tag på biblioteket og læs artiklerne der. Du kan så evt. tage en kopi nu du er der.

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 30-07-04 00:51

:(

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-07-04 07:27

Der er jo e ngrund til at nogle vælger at betale for deres avis, så kan de nemlig få lov at læse den.

Hvis det er en enkelt artikel du mangler og derfor ikke vil betale et helt abonnement er der jo mulighed for at du kan købe den ene artikel til en fornuftig pris ved at kontakte JP

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 30-07-04 08:36

Meget godt forsøgt, den med at låne et abb. nr. Men den gik ikke denne gang . . .