/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
undertekster til The Day after Tomorrow
Fra : lortisuppe
Vist : 226 gange
20 point
Dato : 28-07-04 16:01

Hvor Kan jeg Få Nogle Under tekster til the day after tomorrow..... Hvor HJÆLP.....

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 28-07-04 16:06
Kommentar
Fra : danatool

Dato : 28-07-04 16:07
Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 28-07-04 16:51

Hejsa

Nu ved jeg ikke hvilket format du søger....... men denne side synes jeg er bedst..... :
http://217.64.35.213/searchs.php
også afvikle filmen i Allplayer fra marbit......

VH
mrhan

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 28-07-04 16:52

OBS..!!!

Siden er ret langsom..... men plejer at virke fint....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 28-07-04 22:26

Hejsa
Prøv her

http://www.extratitles.to/

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 29-07-04 07:54

Hejsa.....

Grausen..... ved ikke hvorfor mit link blev så underligt.... men det er samme side vi henviser til..... LOL

VH
mrhan

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 20:55

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag