/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lukke spørgsmål
Fra : l.Wils
Vist : 346 gange
50 point
Dato : 27-07-04 23:48

Jeg får en besked som lyder,"luk dit spørgsmål". hvordan gør jeg det?
MVH L.W.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-07-04 23:50

tryk accepter helt ude til højre for en kommentar!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-07-04 23:50

Tryk "accepter svar" øverst til højre hos den du vil belønne med points for det bedste svar !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-07-04 23:51

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-07-04 23:53

Du behøver ikke at gøre noget, hvis du ikke mener, at du har fået et svar.
Har du fået et svar kan du accepterer det svar, som du mener er det rigtige, lige over datoen til højre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-04 00:34

Nu har jeg lige kigget på nogle af de spørgsmål, som du har stillet. Jeg forstå ikke dette spørgsmål, som du nu skriver.
Du ved jo udemærket hvordan spørgsmål lukkes

Citat
l.Wils Dato : 09-07-04 00:01

Når et svar ikke svare til forventningerne skal der vel ikke deles point ud
L.W.

Du har for lang tid siden lukket flere af dine spørgsmål, men der er et par stykker, som er mere end 1 år gamle, der ikke er lukket

http://www.kandu.dk/dk/spg/16257

http://www.kandu.dk/dk/spg/18213

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 28-07-04 06:59

Nu ser det ikke ud til, at Wils er en af de mest aktive brugere herinde. I hver tilfælde kan der godt gå både to og tre måneder mellem hans/hendes besøg, hvis man ellers kan tro på at de indlæg, der dukker op når man søger på Wils i søgefeltet.

Mand og kone kan bruge den samme profil (har set det før)
Far og søn? mor og datter? Ja mulighederne er mange

Så Ans, det med at Wils ved hvordan man lukker, behøver dermed ikke at være korrekt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-07-04 07:13

Vælg : 'Accepter som svar' her >>-----------------------------------------------------------------------------------------------------------^

..ved den kommentar du synes hjalp dig bedst på vej. Er der ikke nogen, men du har selv fundet løsningen ? Så skriv din løsning ind (..så andre brugere senere kan få glæde af den) og træk lod mellem de der har kommenteret i dit spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 28-07-04 08:14

Godmorgen og solen skinner )

>molokyle Lige et -- for meget

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-07-04 08:24

the1best -> Ikke med en opløsning på 1024 X 768 pixels og maximeret browservindue

Smut du ud at få lidt sol på din blege krop

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 28-07-04 08:27

>molokyle Er snart på vej ud ØV har kun 3 dage tilbage af min ferie

The1best

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-07-04 11:26

For få -- her

Men det er ret irriterende med alle de ulukkede spørgsmål, der er besvaret MANGE gange!

Og en anden ting der springer i øjnene, som ligeledes er blevet diskuteret, er gentagelsen af tips... SNORK! Kom dog med nogle nye konstruktive nogle!!

Cali--> Der er formiddagssur!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-07-04 11:47

calista> Kan du ikke bare lade være med at kommentere et spørgsmål, som du synes er nemt, og besvaret flere gange. Hvis alle var lige kloge -) var der ikke behov for kandu.dk

Du kan selv svare konstruktivt, hvis du har bemærkninger til de stillede spørgsmål.

Sov godt

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-07-04 12:08

Ehm?!
Har jeg snakket noget om nemme spørgsmål? Eller sagt noget om, at jeg er specielt klog?

Why even bother.. glem det. Det er ikke det værd..

/bukker og takker for denne gang

Kommentar
Fra : l.Wils

Dato : 29-07-04 23:02

det spørgsmål jeg spørger til er der ikke nogen "Accepter som svar" i højre side
det er derfor jeg er lidt forviret,
I er vist nogle være Pjattegøjer. I øvrig har J_lo ret, det spørgsmål der er problener med er skrevet af en søn der er vild med en gammel Puck maxi, hvad jeg ikke forstår når der er noget der heder Harly.D.
Hilsen L.W.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-07-04 23:07

Er der en accepter svar i dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-04 23:10

l.Wiils -> Er det intet 'Accepter som svar' ..er det jo nok lukket. Kan du ikke lægge linket til spørgsmålet her, så ser vi på det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-07-04 23:21

Hvis der ikke er "Accepter svar"......tja, så er spørgsmålet ikke stillet, eller også er det lukket
Du kan ikke lukke andres spørgsmål

Kan du ikke kopiere her til, så sidder vi klar [hør]

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-04 23:34

Er du sikker på at det er et spørgsmål, som du har stillet?
Du kunne jo have svaret på et spørgsmål, som en anden bruger har stillet. Derfor kan du ikke se "accepter svar".

Giv lige nummeret på det spørgsmål, der er tale om.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-07-04 23:40

Jeg er mere interesseret i om der er et accepter svar her. Spørgsmålet har stået åben længe!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-07-04 23:41

Hvem har svaret ?

Kommentar
Fra : l.Wils

Dato : 30-07-04 11:17

http://www.kandu.dk/dk/spg/18809.Her er genvejen til spørgsmålet.
Men det kan jo være at jeg tager det for alvorligt
MVH. L.W

Kommentar
Fra : l.Wils

Dato : 30-07-04 11:25

Min kloge søn er lige gået gennem stuen og fortalt at det kun er en komentar til hans spørgsmål så undskyl at jeg har rodet i jeres system
MWH L.W.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-04 11:38

Nå, det er dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/18809

Du har ikke rodet, vi kunne blot ikke finde det spørgsmål, som det drejede sig om. Nu er problemet jo løst, men så er det op til din søn, om han har fået et svar, som er acceptabelt.

Hilsen ans og god week-end

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-07-04 11:44

I.Wils> Du er tilgivet

Dejligt at se en reaktion på kommentarerne
Vi fik da lidt detektivarbejde ud af det

Fortsat god sommer.

mvh
jakjoe