/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
black hawk down...
Fra : Dkkasper
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 27-07-04 13:28

Er der nogen der har kendskab til sider hvor der er noget interessant hvis man godt kan lide spillet "black hawk down" det kunne være noget om koder og forums hvor man kan spille mod hinanden...

Har kendskab til siden designet til spille www.novo et eller andet...

Nogen server el. lign. i DK kunne have stor interesse...

Kommentar
Fra : tdj

Dato : 27-07-04 13:43

Lav en profil på GameSpy - de har links, forums, spil, chats og de nyeste filer via FilePlanet

Kommentar
Fra : Essoxfly

Dato : 27-07-04 14:46

Når du starter spillet op er der en rubrik der hedder multiplayer, klik på denne og du vil blive bragt til en god sjat online servere. De fleste af serverne køres af klaner der har deres egne hjemmesider. Disse sider er der ofte henvisninger til medens spillet loader ny bane samt et par gange under selve spillet.

Mvh. Essoxfly

Accepteret svar
Fra : Tri

Modtaget 50 point
Dato : 27-07-04 22:29

Hej Kasper!

Prøv disse link, der er måske noget du kan bruge

http://www.dfbhd.dk/

http://www.dfbarracks.com/downloads/index.php?action=dc&cid=9

Mvh. Tri

Godkendelse af svar
Fra : Dkkasper

Dato : 03-06-05 17:39

Tak for svaret Tri.