/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
afmeldelse
Fra : alanya
Vist : 422 gange
5 point
Dato : 27-07-04 04:54

hvor i al verden afmelder man sig i de grupper man er /har tilmeldt sig ????????????

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 27-07-04 05:25

under dine abonneringer i venstre side af skærmen
mvh granslam

Kommentar
Fra : alanya

Dato : 27-07-04 07:24

ja tak, Grenslam, men jeg har været inde der flrer gange, og der står 2 felter, hvor man kan tilmelde, og der har jeg ingen krydser i , men ingen steder hvor jeg afmelder . Jeg er tilmeldt , for jeg får flere breve hver dag.
mvh alanya

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-07-04 07:28

Hvis du har deltaget i et spørgsmål, vil du få en mail når der kommer nye indslag til spørgsmålet.
Hvis du sletter fluebenet nederst på siden, (under, Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.), får du ikke flere mails fra det spørgsmål.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-07-04 07:32

Omvendt hvis du HAR krydser i nogle af kategorierne, sletter du blot krydset, og du får ingen mail i den kategori mere.

Jeg selv abonnere kun på kandu-spørgsmål, hvis der skulle komme noget vigtigt fra kandu side. sådan teoretisk set.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-07-04 07:34

Glemte lige at skrive, hvis du har krydser i nogle af kategorierne, og fjerner krydset, husk at trykker på send.