/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Bogense Sæbe
Fra : Grissebassen
Vist : 3450 gange
50 point
Dato : 26-07-04 23:02

Hej.
Jeg har været inde på denne hjemmeside: www.densundelinie.dk og fundet noget der hedder Bogense Sæbe. Den skulle hjælpe mod appelsinhud. Du kunne også købe en creme til at smørre på bagefter. Der står at det er testet på menesker, og at der er synlig virkning efter et vist antal dage. Er der nogen der kender til dette produkt, og som kan be- eller afkræfte dette produkts virkning???
På forhånd tak...
Grissebassen

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 26-07-04 23:15

Du skal ikke sætte dine forveninger op... Det er altid sjovt at prøve at søge på de personer de nævner I anoncerne.. I deres er det Carina Haracopos... Lyder græsk, men I danmark bor hun ikke med mindre hun er under vidnebeskydelse... Kan være en af de andre sæbe virksomheder vil se hende svømme med fiskene.

For resten lyder ting som
-Fjerner døde hudceller og renser
-Tilfører huden fugtighed og gør den smidig

Ikke særlig utrolig det gør min sæpe herhjemme også... mens ting som

-Reducerer hoftemålet

Vist er en løgner.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-07-04 01:36

Alene det, at en sæbe reklameres til at skulle kunne øge fedtforbrænding, synes jeg siger det hele.
Fedt og appelsinhud VASKER man ikke bare af ( gid det var så let)
Vil da ikke afvise det er en udmærket sæbe ,til sit formål altså,til at vaske sig i, men det er en dyr løsning.
Bogense produkterne ,især de slankepiller o.l. var under skarp lup for år tilbage for at være endnu et af de naturprodukter der blev udråbt til rene mirakelmidler, men desværre kunne det ikke dokumenteres og nogen produkter blev efterfølgende fjernet fra markedet.

Accepteret svar
Fra : Musz

Modtaget 50 point
Dato : 10-08-04 22:31

Hejsa

Vil da gerne lige bidrage lidt, Har nemlig prøvet dette fantastiske produkt(nå nej det var det jo ikke), Det havde slet ingen effekt, ihvertfald ikke på appelsinhuden, kan da godt være det hjælper på blodomløbet...

Så mit råd er brug ikke pengene på den...

Godkendelse af svar
Fra : Grissebassen

Dato : 11-08-04 20:44

Tak for svaret Musz. Så vil jeg da spare mine penge på det... =)

Kommentar
Fra : heleneh

Dato : 19-08-08 18:23

hej allesammen!!!

Jeg er HELT UENIG!!!

Sikke noget vrøvl!!!
Jeg har selv prøvet det da jeg gerne ville tabe mig og det virker!!
men så husk lige når i skriver det ikke virker...............INTET KOMMER AF SIG SELV!!......at tabe sig og fjerne appelsinhuden kræver et hårdt slid!!!
Så hvis i er indstillede på det og ikke forventer at appelsinhuden forsvinder sådan vupti med den sæbe alene så kommer i langt!!
Så vidt jeg husker står der også at den skal bruge i kombination med motion!!....i indlægssedlen

Det gjorde jeg....hård fysisk step-træning kombineret med træning af baller mave og lår kunne jeg VIRKELIG se resultater..........både i form af et vægttab.....jeg blev strammet op.....OG appelsinhuden blev MEGET reduceret.......jeg har aldrig følt mig så godt tilpas før!!!....kombinationen af at sæben sætter gang i blodomløbet og cirkulationen i vævet og motionen der gør det samme............ja så er det jo logisk at det giver dobbelteffekt......ikke???....for ikke at glemme fedtforbrændingen

TRO mig..........det virker hvis i selv gider gøre noget for det og kombinerer det med motion der forbrænder fedt!!!

Hilsen Helene