/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Kreta
Fra : syllemus
Vist : 764 gange
70 point
Dato : 26-07-04 22:19

Jeg skal til Kreta (chania) på fredag, er der nogen der har noget positivt eller negativt at fortælle om denne ø.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-07-04 22:28

Jeg har været der 3 gange og det er ikke sidste gang.
Jeg har kun positivt at sige om Chania undtagen lige når man skal hjem.........
tiden er gået for hurtigt.
Eyvind.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-07-04 22:41

Min datter var vild med Kreta. Hun var de med fritidsklubben da hun var 14.
Du må bare ikke tage sten eller klippestykker med som souvenir, og visse strandskaller

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 26-07-04 23:32

har ikke boet i Chania, men geogiúpolis, og skal til mália i år, og kan som de anfre kun varmt anbefale Kreta, dejlig og gæstfri ø. Jeg tror desværre bare farren for påtrængende beboere er størst i de "store" byer... Men rigtig god tur

Accepteret svar
Fra : Kanina

Modtaget 70 point
Dato : 27-07-04 08:49

Hejsa.
Er lige kommet hjem fra 14 dage i Chania og det er bestemt ikke sidste gang, jeg har været der. Dejlig mad og vejret er perfekt. Stemningen i byen er super og der er ingen påtrængende sælgere. Tjenerne ved restauranterne forsøger, men accepterer et nej. Alt du vil vide, kan du finde her: www.kretaforum.dk
God tur.

Godkendelse af svar
Fra : syllemus

Dato : 07-04-05 23:58

Tak for svaret Kanina.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 30-05-15 09:54

Kreta er et dejligt sted, og det er Chania også. Prøv at læse mere om Chania i denne artikel, som fremhæver tre ting, der gør turen til Chania endnu bedre!

http://www.godtur.dk/artikler/chania-kreta/