/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Point jagt - return Tips?
Fra : IBM760
Vist : 391 gange
10 point
Dato : 26-07-04 15:45

Jeg kan godt undre mig - hvorfor bruger "return" ikke lidt tid til, at placere hans mange "tips" under de rigtige emner.

Hans sidste indlæg om internet-sikkerhed er placeret under katte og sådan har han mange eksempler:
http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=141333

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-07-04 15:49
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 15:54

Nu er tip ikke ligefrem dét, der bringer en og anden til tops i statistikken

..at div. tip havner i en forkert kategori hænger ofte sammen med, det er dér brugeren slår sine folder til daglig. Dvs. at interesserer man sig for f.eks Katte, men lige vil give et tip om mormor's syltede blommer, havner tippet som regel i en kategori der er helt ude i sovsen.

Det ville være rart, om man kun kunne bedømme (..og skrive ) tip i de emner man abonnerer på. Dette vil selvfølgelig ikke hindre en 'hovsa' ting, men til gengæld give nogle relevante bedømmelser af selvsamme tip.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-07-04 16:02

Hej molokyle - ja, en enkelt hovsa ting - men det er mange tilfælde:

Dobbelte tips under forskellige emner eks. brændstofpriser i Europa placeret under musik.
Kørekort under MS Windows og Unlock Mobiltelefon og sådan er der mange eksempler.

Mvh Ivan

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 26-07-04 16:18

..måske return skulle få opdateret sin kat og skynde sig at tage et sikkerhedskopi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 26-07-04 17:17

Den 8.07.2004 var jeg også efter hans returns plattips.

http://www.kandu.dk/dk/spg/44601

Men manden/drengen forsætter desværre, fatter ikke at admin ikke fjerner hans tips.
Return! jeg har et godt tips du kan give videre og score lidt point på....
Er forruden i bilen beskidt...så brug sprinklervæske

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-07-04 17:19

Sådan the_expert.....
Thumbs up!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-04 17:28

Inviter dog Return til et regulært slagsmål i baggården. Ævl, kævl, bavl og pjat - blot på grund af nogle tips I ikke bryder jer om, eller som er placeret forkert

Brug dog al jeres krudt på noget større. Verdensfreden for eksempel..!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-04 17:31

Gav lige det kattetip fem *****
Men jeg er også så rar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 17:56

Hai søde ( creamygirl )

http://www.kandu.dk/dk/spg/45952

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 18:22

creamygirl -> pipzi har allerede lagt billet ind ....PRAL !!!

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : IBM760

Dato : 26-07-04 18:32

Tak for svaret molokyle.

Jeg tror, at du er den der kommer tættest på!!!

God tur i biffen, hvis det lykkes!!!

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 18:34

Tak ...ellers tager jeg bare min Gameboy med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-04 19:09

Hej Molomin. Kigger ind