/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
mistede billeder
Fra : 19431225
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 25-07-04 19:29

Hej
Er der nogen der kan hjælpe, jeg har et digital kamerea hvor jeg har optaget ca. 20 billeder, ved en fejl er jeg kommet til at slette billederne på flash kortet. Jeg mener at have hørt om et gratis program der kan finde billederne igen. Hvem kan hjælpe????

Kommentar
Fra : technet

Dato : 25-07-04 19:33

gratis er det ikke men du kan måske rede dine billeder med denne
http://www.runtime.org/gdb.htm

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 25-07-04 19:37

Bekalger jeg ikke hjælper, men du er kommet til at
skrive i den forkerte Kategori, Flash i denne Kategori
er et program til udvikling inden for multimedie og
design.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 25-07-04 20:16

jhvp >> det kunne jo også være han mente at det skulle være i denne Kategori, Flash
fordi det er et flash kort han har så bær dog over med ham

Kommentar
Fra : technet

Dato : 25-07-04 20:23
Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-07-04 22:15

Hvis du ikke har brugt/overskrevet kortet, kan du redde billederne med et program der hedder File Recovery.
Du kan downloade det her:

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=137

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-07-04 23:19

Det er ikke alle programmer der klarer media kort, da der er stor forskel. Men denne kan.
http://www.jufsoft.com/badcopy/download.asp
Tag den fri version
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-07-04 01:18

jada pallebhansen (langt navn),har netopp sjekket det prg. har bestilt fuldversjonen,virker bare perfekt,+ til deg

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-07-04 01:28

Ja det mener jeg også er et af de gode programmer til det brug, jeg har også expermiteret med snart alle programmer.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-07-04 01:40

Ja,havde slettet et cf kort her med både avi og jpg på,tatt et par nye bilder og scannede kortet,både de nye og intakte gamle var der

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-07-04 01:42

ps,ikke overskrevne gamle filer selvfølgelig..

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 26-07-04 10:44

til palle hansen

Tak for tipset, men skal alle 3 jufsoft server 1, 2 og 3 downloades???
jeg er meget ny så måske kan du beskrive fremgangsmåden trin for trin så ville jeg være meget taknemlig.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-07-04 17:30

Nej man skal bare vælge server, det er fordi hvis en server (Server:komputer der har en fast adresse, og som ligger inde med filen) er nede så kan man vælge en anden.
Så du trykker på en af de 3, og vælger at sige gem (Dvs at du gemmer badcopy3.exe), så spørges du hvor den skal gemmes, og du vælger at gemme på skrivebordet. Hvis computeren ikke står til at gemme på skrivebordet, så trykker du på en gul pil op, indtil du ikke kan længere, hver gang går du nemlig et niveau op, og ender så altid på skrivebordet.
Du svarer evnt. ok og lidt efter ligger filen på skrivebordet. Nu kan internettet evnt. lukkes.
Filen er en exe- fil som efternavnet nævner, og altså ikke en Zip fil der er pakket i zip-format, men det gør hele sagen nemmere, da den er exekverbar (Selvudførende) Den laver selv en installation i dette tilfælde, når du dobbeltklikker på den, og der skal du bare svare ja og ok og ja hvis den spørger om du vil acceptere betingelserne (Den må ikke ændres eller sælges bla bla) Jeg vil lige indskyde at hvis filen var fra en tvivlsom hj. side eller lign. så skulle du højreklikke på filen før den blev pakket ud med dobbeltklikket, og vælge (Hvis du kan) at tjekke den for virus, andre virusprogrammer skal man gå ind i og bede om at tjekke lige den der på skrivebordet.
Nå men det er også normalt at du til sidst i installationen bliver spurgt om der skal laves en genvej på skrivebordet, det er dit valg, svarer du nej, kan programmet som nu er installeret, jo altid startes i start/ alle programmer /programmets navn. Der plejer også at medfølge en uninstall, som kan fjerne programmet, hvis man ikke gider have det længere.
Men hvis du finder ud af at programmet virker, så send mig en mail på Palle@findmail.dk så kan jeg bedre vejlede yderligere.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 10-08-04 19:52

technet>>> ja det er rigtig så der for prøvde jeg at hjælpe på rette vej.....