/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
PARIS HILTON SEX VIDEO!!??!!??
Fra : jjhj
Vist : 696 gange
250 point
Dato : 25-07-04 00:23

Hej...

er der nogen der ved hvor man kan downloade Paris Hiltons Sex video.... Altså den hele og ikke kun de der 3 minutter der ligger over det hele.....

Hilsen jjhj

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-07-04 00:26

Måske denne tråd kan hjælpe dig.... http://www.kandu.dk/dk/spg/45256

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 260 point
Dato : 25-07-04 00:27

Den er ellers mega dårlig! sort & hvid det meste af tiden, og optaget med sådan et nightvision cam. hehe! Den florerer over det hel på IRC. har du mIRC installeret kan du søge efter den på http://www.ircspy.com og http://www.packetnews.com

//XoDeus

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 25-07-04 00:29

tak...

Nu skal jeg have det afklaret: HVAD ER mIRC?????????

har hørt det mange gange men aner ikke hvad det er!!!!

Hilsen jjhj

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 25-07-04 00:38

Citat:
Hvad er irc ?

IRC står for "Internet Relay Chat". Det blev skrevet i 1988 af Jarkko Oikarinen fra Finland. Siden det startede i Finland, er det bredt til hele verden, og er i dag det mest udbredte og hurtigste 'real-time' chat der findes på Internet. IRC er et multi-bruger snakke system, hvor folk enten kan bruge såkalde "channels" (snakkerum) for at snakke sammen i grupper, eller privat.

For at bruge IRC skal du bruge et såkaldt "klient" - program. Der findes en del forskellige programmer til dette formål afhængig af hvilket operativsystem du anvender. De 2 bedste og mest anvendte er mIRC og Pirch. Begge programmer er skrevet til Windows og findes i både 16- og 32-bit udgaver.

Så bare få fat på det. det skader i hvert fald ikke! Add mig til enten din ICQ eller MSN så skal jeg sQ nok hjælpe dig!
ICQ: 113028172
MSN: mariusz@email.dk

Godkendelse af svar
Fra : jjhj

Dato : 25-07-04 01:42

Tak for hjælpen/svaret xodeus.