/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
adsl router
Fra : tcolsen
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 24-07-04 15:54

Hej
Jeg har 4 pc forbundet i netværk gennem hub og 1 tilslutning til adsl.Jeg har TDC , som jeg er tilfreds med. Godtnok 256/128 mb afregning men !!
Jeg går ud fra at det er modem +skillefilter jeg har , nu er spørgsmålet , ville jeg kunne tilslutte alle routere til eller skal det være en speciel type?jeg kigger på en billig en fra Aldi ?
mvh Tco

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-07-04 16:00

Det skal du kunne til TDC bredbånd.
Det er et spørgsmål om konfigurering of routeren.
Jeg kan ikke forestille mig, at routeren ikke kan klare det der står her.

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=36547

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 24-07-04 16:02

jeg har privat bolignet nu, men jeg kørte fint på min egen router på TDC-bredbånd 256/128

Kommentar
Fra : tcolsen

Dato : 24-07-04 16:05

hej jakjoe
Er der andre selskaber der har problemer med rutere , jeg skulle nødig få problemer hvis jeg skifter udbyder !!
mvh Tco

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 24-07-04 16:07

tcolsen> Det er standard protocol i alle routere, så det burde ikke være noget problem

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-07-04 16:19

Det eneste der kunne blive et problem er hvis funktionen Mac address clone ikke findes da den kan være nødvenig for at få accepteret flere computere på samme forbindelse.

Godkendelse af svar
Fra : tcolsen

Dato : 24-07-04 16:20

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-07-04 16:29

Selv tak

mvh
jakjoe