/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hurtigste svar = point
Fra : eddie_skov
Vist : 422 gange
144 point
Dato : 24-07-04 07:38

Så blev det lørdag så her er lidt point til den hurtigste svarer.
Solen skinner
fuglene pipper
Så skal humøret jo i top, så jeg håber jeg kan glæde en for mig ukendt morgenfrisk person med lidt kandu point.

Accepteret svar
Fra : Lexi

Modtaget 154 point
Dato : 24-07-04 07:41

Yeahhh - godmorgen

Godkendelse af svar
Fra : eddie_skov

Dato : 24-07-04 07:43

TILLYKKE - og GOD dag til dig og dine nærmeste.

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 24-07-04 07:46

I lige måde eddie_skov - her hos mig er det gråvejr, ingen fuglesang og jeg skal til dyrlægen med hunden om en time.
Men hvad, det er jo weekend og der er stadig Tour de France........!!

Takker for de "gratis" point.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 09:00

Øv... så sku' jeg alligevel være logget på kl. 7.40 og have skyndt mig herind, men jeg skulle sådan tisse

Her på Ama'r er det fint vejr og her er både fuglesang, hanegalen og hundegø'en

Jeg skal til min Ex'es 44 års fødselsdag, men derfor ka' I jo godt ha' en go' dag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 24-07-04 09:29

Ja molokyle du skal da heller ikke ligge der og snue hele dagen
Vore tanker vil samles om dig og din dag and best regards

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 10:32

Nu har min Ex lige ringet og aflyst sin egen fødselsdag ..om jeg nogensinde lærer at forstå mig på kvinder ?
Nå, men så kan jeg da selv bruge den fine Alto thermokande jeg havde købt til hende.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 24-07-04 10:35

hehe hun vil måske ikke være ældre end hun er )
Vil da gerne komme og hjælpe dig med at indvi din fine alto thermokande

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 10:43

Nu har jeg jo i modsætning til min Ex faktisk en udmærket thermo i form af en Braun ting fra min fine kaffemaskine, så det kan være den går retur og pengene bliver omsat i øller

Kig du bare forbi og få en bajer. Min adresse kan som altid oplyses, hvis man skriver til molo ->Snabel A<-lite.dk

</MOLOKYLE>