/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
til molo som tak
Fra : musenfryd
Vist : 452 gange
150 point
Dato : 23-07-04 16:21

hey molo.. long time no see

Jeg kigger jo med herinde og ser at du ofte nævner min side.. tak for det.
har du iøvrigt set at der er kommet spil på?? Så er der noget at lave når du keder dig
Anyway.. her er lige et par point til dig som tak for reklamen.

KH
Musendimsen

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 23-07-04 16:23

Hejsa....

Må man spørge hvilken side der her skrives om..???

VH
mrhan

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 23-07-04 16:26

selvfølgelig..
jeg har bare reklameret for den herinde lige da jeg fik den op at stå, så jeg syntes ikke jeg ville udnytte kandu mere
men det er www.din-debat.dk du skal være velkommen

PS: håber ikke der er nogle der tager mig det ilde op at jeg lige smækker et par point efter molo, men jeg får dem altså aldrig brugt ellers.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 23-07-04 16:32

Hey fedt...... Kan godt lide alternativer..
Den skal jeg da lige kigge nærmere på....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 23-07-04 16:36

Gør da endelig det.. the more the merrier

Nu er det jo langt fra et alternativ til kandu, da det jo ikke er sådan en giv-gode-råd-bank, men som alternativ til smalltalken er den måske fin nok ..

Accepteret svar
Fra : Hm...

Modtaget 160 point
Dato : 23-07-04 17:07

Hai musenfryd

Hva' bli'r det til med den by-tur ?

..når nu creamygirl svigter mig sådan

Point af denne slags modtages kun af :

HM

Godkendelse af svar
Fra : musenfryd

Dato : 23-07-04 17:49

Tak for svaret Hm....
Byturen... jamen det var da når alt var fikset.. men lad os da bare tage den alligevel med mindre hende creamy er småfarlig.. så tør jeg altså ikke...
Og se.. det gik jo meget godt i forhold til søgemaskiner og sådan, selv uden metatags

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 23-07-04 18:16

Det er nu ikke det pointene er beregnet til...
(altså som betaling for reklame)

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 23-07-04 19:43

næh.. men det var så det lige blev brugt til her...

jeg har ikke bedt molo om at reklamere for min side, men han har nævnt den herinde mere end en gang, og det ville jeg gerne sige tak for...
og hvad skal jeg med de skide point??

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 24-07-04 12:00

Du skal da gemme dem indtil du får brug for dem - og hvis du ikke gør, så skal du da ikke bruge dem.
Det svarer lidt til at oprette en ekstra profil og - "hov hvad skal jeg bruge de point til? Dem må jeg hellere skynde mig at give væk".
De skal bruges som belønning for at svare på spøgsmål intet andet. Det er ikke personligt.. jeg synes bare det er synd når systemet bliver misbrugt.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 24-07-04 13:47

Harlekin..
jah.. det er ikke lige det de er beregnet til, men nu synes jeg altså lige at molo skulle har et par.. sådan er det så.
Men jeg kan da i øvrigt godt se at det ikke er den bedste måde at komme af med sine point på, i hvert fald ikke hvis man lukker tråden for hurtigt, for så køber folk sig jo ind, og dermed får jeg flere point...
Det kunne være jeg skulle oprette endnu en tråd om pointene her på kandu.. dem har der jo ikke været ret mange af....