/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock 6230
Fra : kolding_lone
Vist : 467 gange
80 point
Dato : 23-07-04 15:59

hvor finder man et program der kan unlocke nokia 6230
jeg tænker på programer der kan generere en kode til lige netop 6230
jeg har haft kontakt med mange unlocker men der er ikke nogen der kan generer en kode til 6230

den ene sagde han kunne jeg fik en kode men den virkede ikke
han er nok bare en stor pralhals!

Knuzz
Lone

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 90 point
Dato : 23-07-04 16:06

hej Lone
som jeg fortalte dig for lidt over en uge siden
kan 6230 ikke unlockes med code (jeg ved selfølgelig ikke om der er nogle heldig unlockere der ude som har program til det )
skulle der være en / nogen som ved hvor programmet kan downloades hører jeg det da gerne

som jeg også skrev til dig kan jeg unlocke den med kabel
Hilsen
Bjarne
openphone.dk

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 23-07-04 20:47

hej prøv dette link det burde virke http://www.helloo.dk/main.htm gå i unluck og vælg unluck modeller og vælg så din model

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 23-07-04 20:48

ups prøver lige igen unlock skulle der have stået

Kommentar
Fra : kolding_lone

Dato : 23-07-04 20:57

hej asim1
pyt med stavefejlen
men desvære kan man heller ikke på www.helloo.dk
finde nokia 6230 og det er fordig det er en anden type telefon (har en fortalt mig )
det er noget spesi ved den model
knuzz
Lone

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 24-07-04 15:41

hej igen det lyder sørme underligt for da jeg gik ind som jeg skrev i går var din model der .p.s vil det sige at der så findes to modeller som hedder 6230 ??

Godkendelse af svar
Fra : kolding_lone

Dato : 26-07-04 19:17

Tak for svaret openphone_unlock.
tak for en god service
det virkede bare (surt man ikke kan med kode endnu)