/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
Købt 3D Briller med lille stik
Fra : egonkr
Vist : 5227 gange
60 point
Dato : 23-07-04 02:06

Jeg har fået fat i nogle 3D briller med et stik magen til små høretelefoner jeg ved ikke hvordan man bruger dem og tilslutter dem har brug for et fyldig svar så jeg kan udnytte dem.

Kommentar
Fra : return

Dato : 23-07-04 08:35

er det sådan nogle her du beskriver?http://www.imago3d.co.uk/homeFrame.htm

Kommentar
Fra : return

Dato : 23-07-04 08:41

klik på linket under hvor der står: Viewing Systems så kommer der et par briller frem ved ikke om det er dem ,men regner med det er i den retning du mener

Kommentar
Fra : egonkr

Dato : 23-07-04 12:04

Problemet er hvordan man sætter 3D brillerne til sit Tv /video / DVD er der opskrift på dette kræves der noget ud over de 3D briller

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 23-07-04 12:22

Det lyder som du mangler en del til disse briller, men fortæl os
lidt om hvem der har lavet dem og hvad de hedder.

Kommentar
Fra : egonkr

Dato : 23-07-04 13:19

brillerne er købt på auktion QXL og hedder ASUS og der en ledningstik magen til man stikker i Workman jeg har måske været lidt stupi og troede man kunne sætte en 3D DVD film på og så stikke denne stik ind i DVD og se det som 3D jeg er næsten sikker at der står ASUS det er svært at tyde for der mangler et streg i A

Accepteret svar
Fra : jhvp

Modtaget 60 point
Dato : 23-07-04 20:24

Ja du er nok kommet til at købe noget som du ikke viste hvordan
man endelig skulle bruge, jeg har søgt lidt omkring, det er svært
at se noget rigtigt, men på nedenstående link på side 9 er der
et billedet hvordan man sætter nogle ting til dette grafikkort,
der ses et stik til 3d briller.

http://www.asuscom.de/pub/ASUS/vga/agp/v7700/v7700-101.pdf

Så det du nok mangler er nok en eller anden for output til brillerne,
dette kunne jo så måske være et grafikkort.

Godkendelse af svar
Fra : egonkr

Dato : 23-07-04 22:29

Tak for svaret jhvp.der er en fyldig overblik i alle de sider du ovrlappede til mig så er det bare op til min lille jerne at fortolke det langsom, men som sagt der står alt hvad jeg har brug for så endnu engang tak.

Kommentar
Fra : egonkr

Dato : 23-07-04 22:33

der er godt nok en del sider men heldigvis er det ikke nødvendig at læse dem alle men det er en stor hjælp hej

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 23-07-04 23:49

Jeg tro ikke lige siderne kan hjælpe dig så meget, men på side 9
er der bare noget der viser et par briller der tilsluttes et grafikkort
grafikkort er jo nok ikke den type du har.

Men ellers skal du da have tak for de 60 points.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 26-05-09 08:46

smalltalk: som vi kender det fra ekstrabladet, er side 9 altid svaret på alt ondt! :)
Side ni, er altid værd at bøje sig for, og acceptere.

Kommentar
Fra : emilyjane

Dato : 14-03-16 20:57

"Hi guys,
I have a question. Do you make 3d renders of your projects in-house or use outsource 3d visualization company? Read this - http://archicgi.com/3d-visualization-company-changed-my-client-approach"