/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
playstation på min router
Fra : Klavshansen
Vist : 236 gange
50 point
Dato : 22-07-04 23:50

hej.. jeg har lige købt en net adabtor til min playstation2. men den kræver ip, geteway og netmask adressen.. jeg ved man kan se disse 3 adresser inde på sin computer i en menu men kan ikke hsuke hvor..
hvor kan man det.. .. ?

mvh klavs hansen

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 22-07-04 23:55

Det kan du få fra din internetudbyder.

Kommentar
Fra : Klavshansen

Dato : 23-07-04 00:01

jamen min far har fundet de to af dem vi mangler kun ip.. og helst i aften der for!

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 23-07-04 11:06

Hejsa.....

Afhængig af hvilket operativ system du bruger......
win 2000 / xp = gå i kør... skriv cmd <enter> .. skriv ipconfig/all <enter>
win 98 = gå i kør.... skriv msconfig <enter> .. skriv winipcfg <enter> i menu tryk på knappen MERE ... mener knappen hedder mere... ellers hedder den noget med advanceret.... Der står alle de oplysninger du søger.....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : dyt71

Dato : 23-09-04 21:53

hej du kan prøve at skrive...minip.com...minip.dk

Kommentar
Fra : dyt71

Dato : 23-09-04 21:55

hej klaus det er minip.dk så kommer der en tekst op med din ip

Kommentar
Fra : torbenvinter

Dato : 19-02-05 16:17

Nej... ind i netværkssteder, højreklik på din LAN forbindelse, egenskaber, marker internetprotokol TCP/IP
og vælg egenskaber... det er det du efterspøger... ellers gå ind i komandopromt og skriv IPCONFIG hvis du vil se din IP på netværket..