/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
lang overførselstider til kandues forums~
Fra : jeanette18
Vist : 382 gange
50 point
Dato : 22-07-04 12:39

Jeg har observeret at der ofte går fra 20 sekunder og op til 1 minut - nogen endda lidt længere tid - inden jeg kan komme ind på kandues hjemmeside, enten via en forespørgsel fra et link (outlook) eller blot ved at gå direkte ind på www. kandu.dk.
Er den eneste hjemmeside hvor jeg oplever dette fænomen. Kører med adsl 2.0 mb og benytte browseren opera.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 22-07-04 12:41

Får at sende dette spørgsmål ind gik der ikke mindre end 1 minut og 48 sekunder!!

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 60 point
Dato : 22-07-04 12:43

Det er fordi kandu.dk ofte kører dårligt. Jeg sidder på en 30 mb linie og har ofte samme problem.

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 22-07-04 12:44

Jeg oplever det samme - så må ha noget med kandu at gøre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-07-04 12:46

Det er meget normalt med et kvarters tid,
hvis jeg skal overdrive.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 22-07-04 12:49

Ja, nogle gange kører det på "runehugger-niveau, men "man" er åbenbart ikke interesseret i de adskillige kommentarer fra os brugere. Mails direkte til KanDu bliver heller ikke besvaret .. what to do ?
/PG

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 22-07-04 15:03

Man burde skifte tilbage til nyhedsgrupperne....

Det ville være dejligt hvis Kandu istedet for at udlodde præmier hver måned ofrede lidt på en bedre forbindelse.

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 22-07-04 15:23

Tak for svaret hansen9.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-04 21:05

Hej Jeanette
Det var mange point for et dårligt svar. Jeg kan se du er almindelig bruger, og så er der ikke så meget at gøre ved det. Hvis du konverterer til superbruger - hvad jeg synes du skal -så sig til, så får du dine point tilbage.
Hilsen Ole