/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Historik
Fra : hansen9
Vist : 324 gange
20 point
Dato : 21-07-04 22:51

Jeg kan se at nogle superbrugere kan spore, hvilke forudgående indlæg en spørger har, hvilke der er lukket o.s.v. Jeg kan godt se det er smart, jeg kan bare ikke finde ud af hvordan man gør, eller om alle kan gøre det. Nogen der kan afhjælpe min forvirring?

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 30 point
Dato : 21-07-04 22:54

Tryk på eksempel mit "Guild", og tryk derefter på "historik"
/ PG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-07-04 22:54

I søgefeltet øverst til højre kan du skrive navnet på brugeren, så kan du se hvilke spørgsmål brugeren har deltaget i.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-07-04 22:59

ans> Du mangler at oplyse, at til venstre for søg, skal der vælges "Alle emner", eller det som det nu drejer sig om

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-04 23:04

Tak for svaret Guild. De andre var også brugbare, men du kom jo først!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-07-04 23:04

jakjoe
Hvis man søger fra seneste 25 bliver det automatisk "alle emner" , men ellers har du da ret hvis det kun er i en bestemt kategori der skal søges.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-07-04 23:07

Hvis du bruger Guilds forslag kan du kun se hvilke spørgsmål han/hun har besvaret samt tip, som han/hun har skrevet.