/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Min pik er hård ?
Fra : passola
Vist : 1053 gange
10 point
Dato : 21-07-04 21:00

hej!
Hvis jeg ser lidt porno så blir min pik hård hvorfor??
Den bliver ikke stiv bare gård? Syntes det er underligt!!
men hvis man så gnider lidt på den mkommer der tis ud?
Hvad sker der hjælp søges"

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-07-04 21:03

passola

er du sikker på det ikke bare er (kartoffelvand) og lad lige vær med at gnide samtidig med du skriver du rammer de forkerte taster på dit tastatur ik

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 21-07-04 21:03

pissola

Kommentar
Fra : passola

Dato : 21-07-04 21:12

Ali baba!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-07-04 21:12

Meget alvorligt tilfælde af lyst.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-07-04 21:17

Det var ellers "bløde" pakker der var et problem !!!
Hård er sgu´ da meget godt - prøv at hive lidt i den...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-07-04 21:32

Se det lidt positivt: så længe du gnider på den bider du i det mindste ikke negle.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-07-04 21:38

> dova

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 21-07-04 21:58

Kommentar
Fra : passola

Dato : 21-07-04 22:00

I er hjerne døde!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-07-04 22:05

passola
hvilket hovede tænker du med?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-04 22:07

Hej Passola

Jeg tror ikke folk herinde er hjernedøde, tværtimod men det kan godt være svært at tage dit spørgsmål seriøst Hvis det var en 9 årig der spurgte om det, tror jeg svarene ville være meget seriøse men du virker ikke som en knægt på 9 år........måske du ville blive taget mere seriøst hvis du omformulerede dit spørgsmål

// Toupie

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-07-04 22:14

Bare rolig passola,sånt havde jeg det også en gang,da var det jo tegnede blade og sånt som Hudibras,men da jeg fylte 11 begynte der komme annen saft ut der,ingen grunn til søke hjelp for naturlige ting

Kommentar
Fra : passola

Dato : 21-07-04 22:17

Okay dokay!!

Ses der
1!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-07-04 22:19

http://www.kandu.dk/dk/spg/39626

http://www.kandu.dk/dk/spg/40064

http://www.kandu.dk/dk/spg/28212

passola luk dine spørgsmål

Så er fluebenet fjernet kan ikke tage dette seriøst.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 21-07-04 22:27

Hey passola du er da godt nok en mand/dreng med nogle problemer. Men sig mig nu lige - hvis man følger ans link er du i det ene spørgsmål 15 år gammel og i et andet
spørgsmål omtaler du din kone. Hvad skal vi tro?

Kommentar
Fra : passola

Dato : 21-07-04 22:37

Jeg lider af skitzo!! Så hehe!
Ses pæå grilbaren !!
Flotte link du har giver har lukket dem til gllæde for jeg brugere der svare for at fpå point men op i røven med det som så meget andet :)

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 21-07-04 22:40

Jeg tror vi skal tro han er dum i nakken....

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-04 22:42

Passola: Minimum du kan gøre her er at føre et sømmeligt sprog. Jeg siger ikke at du holder folk for nar, men du har dog været medlem i et år - så gammel må du altså være

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 21-07-04 22:45

Og meget sjovt...nogle gange kan han stave, men andre gange lyder han som en retarderet. Tja passola, jeg er sgu lige ved at tro på den med skizo..... Det må være sjovt at springe fra at være en svedende pubertetsyngling, der sidder og hiver sig i pikken for første gang - og til at være en snorkende ægtemand! Det er da godt at du morer dig!

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 21-07-04 22:47

Ærgeligt for pissole,at der ikke er stavekontrol på Kandu

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 21-07-04 22:48

ud far dit spøgsmål ville jeg sige at du skulle have hørt lidt beder efter i din sex undervisning....
men på den ande side hvis der ikke skal mere til at morer dig end at skrive så platte indlæg på en ellers meget seriøes side så kan jeg godt bære over med dig for synes det er lidt søndt for dig for du må sku virkeligt ha et kedeligt liv hvis du ikke har andet át atge dig til end at udgive dig selv om komplet idioet...

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 21-07-04 22:57

tror passola prygler aben i vildskab

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 21-07-04 23:05

Nu må pisole endelig ikke blive bange når der begynder at vokse hår omkring den lille diller, det er modsat hans spørgsmål ganske naturligt

Kommentar
Fra : per_lakrids

Dato : 21-07-04 23:06

Hvor hård bliver pikken ? ;-P

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 21-07-04 23:09

Lakrids per - læs lige spørgsmålet en gang til "Den bliver ikke stiv bare gård"

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 21-07-04 23:30

Jeg en gård mig bygge vil....

Kommentar
Fra : per_lakrids

Dato : 21-07-04 23:34

reset... damn læser jo som de blinde de kigger på frimærker

Så skal passola jo lige fortælle hva han mener med gård, om det er noget med bondegård eller gårdhave, ja hva ved jeg.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-07-04 00:21

passola ??? pisole mig her og pisole mig der .... der er jo synd for manden !!!

fluebenet er væk Benny

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 22-07-04 00:59

For det første har skizofreni intet med personligheds-spaltning at gøre...det er to vidt forskellige mentale sygdomme.

1. Hvis din pjevs bliver småfed af at se en smule kødfilm er du jo bare under-ernæret.
2. Hvis der kommer noget tis-agtigt ud kan det være sekret/udflåd hvilket kan indikere at du måske har fået en dårlig.
3. Det lyder som om du tager pis på os.

I tilfælde 2+3 bør du søge hjælp. I tilfælde 1 har du nok hjulpet dig selv for længe.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 22-07-04 01:34

Sæ´følgelig tager han pis på os. Det er osse derfor jeg føler , vi er i vores gode ret til at tage pis på ham.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-07-04 03:26

pissola er jo bare en hjælpeløs klaphat der trænger til opmærksomhed, men alle her inklusive mig selv er jo dumme nok til at reargere på hans joke, så hvem snyder hvem ??

per

Kommentar
Fra : passola

Dato : 22-07-04 19:51

Op ir øvegmposvæh
gndh¨hykjmkuj nm5yg umkj bn

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-07-04 19:53

pissola

endelig er der en der har brællet dine fingre.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-07-04 19:53

brællet = brækket

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-07-04 19:54

ups ikke mine fingre

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 22-07-04 23:46

Jeg tror han taster med den hårde

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-07-04 00:25

Reset

så skal den da nå ind over tastaturet, dryp fy føj,

per

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 10 point
Dato : 23-07-04 01:56

Naij. Prøv at forestille dig, klaphatten står med tastaturet i begge hænder og dunker det ind mod den hårde-måske i vrede eller afmagt.

Godkendelse af svar
Fra : passola

Dato : 23-07-04 14:44

FUCK DIG!
SES PÅ GRILLEN!

Kommentar
Fra : tommyhald

Dato : 03-08-04 12:26

Manden kom til lægen og klagede over at hans tissemand var blevet orangefarvet. Efter undersøgelse ringer lægen til patient dagen efter og siger: Husk du ikke skal se pornofilm og spise osterejer samtidigt.

Jeg tror her er sket noget lignende....

Kommentar
Fra : passola

Dato : 03-08-04 14:36

/ Lukket!

Kommentar
Fra : luck

Dato : 22-02-09 19:49

Ved godt at det ikke lige har noget med spørgsmålet og gøre heh :) men har i hørt om ham den 17 årig dreng der var alene hjemme og havde fået af vide af sin mor at han skulle støvsuge i stuen mens hun gik og handlede.? nå men så begynder han og støvsuge også pludselig for han den geniale ide med hvordan det ville være hvis han stak pikken ind i støvsugern" så det gør han så.
pludselig kan han hører hans mor kommer ind og døren han får self. panik på men da så han skal til at ta pikken ud kan han ikke få den fri!! så moren kommer ind i stuen og ser sin søn uden bukser og hans pik i hendes støvsuger. (pinligt!)
han siger så at han ikke kan få den ud. så ham og moren må kæmpe for at få den fri. men heldigvis endte det med at den kom ud. men de måtte dog til lægen med den efter den havde taget skade af det.