/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Kærlighedsknuder!
Fra : Skovheksen
Vist : 3208 gange
22 point
Dato : 21-07-04 19:17

Hej til læserne! - Med denne henvendelse håber jeg, at èn blandt læserne kan hjælpe mig med opskriften til hæklemønstret "Kærlighedsknuder". Jeg kan finde flere billeder med eksempelvis sjaler, som er hæklet med dette mønster - men jeg er ikke lykkedes i selve opskriften! - Jeg håber, en af læserne har løsningen på min søgen og jeg ønsker alle en god sommer. Med venlig hilsen fra Skovheksen!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-07-04 19:35

Prøv at snakke med tøserne på nogle af de link du fik.
http://www.kandu.dk/dk/spg/45482

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 21-07-04 19:35

Se om du kan bruge nogle opskrifter fra denne side. Klik i menuen til venstre på siden, så kommer der en "drop-down" menu du kan vælge fra:
http://www.loehmann.dk/haekling/

Kommentar
Fra : Skovheksen

Dato : 21-07-04 19:58

Til Eyvind og Lexi! - Tak for jeres hurtige reflektioner, men selve opskriften er ikke i nogen af jeres hints. Desværre! - Men tak for indsatsen og god sommer! Med venlig hilsen fra Skovheksen!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-07-04 20:10

Du kan på biblioteket låne en bog om hækling. Der vil også være en vejledning i "kærlighedsknuder".
Du har stadig et spørgsmål, som ingen har svaret på, det kan du, hvis du vil slette.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 21-07-04 23:33

Min bedstemor både strikkede og hæklede RIGTIG meget .. men jeg har aldrig hørt om "kærlighedsknuder". Du putter selv ordet i "", så jeg tror det rigtige mønster må hedde noget andet !
/ PG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-04 07:13

Her kan du købe opskrifter for 20,- kr. http://www.tribsen.com/catalog/index.php?cPath=23_60

Der er også et sjal med kærlighedsknuder.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 22 point
Dato : 22-07-04 07:18

Her er en side med ca. 2000 gratis opskrifter http://www.garnstudio.dk/index-dk.html
så må du selv gå dem igennem.

Kommentar
Fra : Skovheksen

Dato : 22-07-04 18:34

Hej ANS og alle andre, som har svaret! - Nu har jeg svaret, så tusinde tak for hjælpen! - God sommer til alle og venlig hilsen fra Skovheksen!

Godkendelse af svar
Fra : Skovheksen

Dato : 22-07-04 18:37

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-04 18:46

Nu ved jeg ikke lige om du fandt den rigtige opskrift, men du har stadig muligheden for at annullere dette spørgsmål,
hvis ingen er kommet med en kommentar.

http://www.kandu.dk/dk/spg/45320

Hilsen ans