/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
programmer til at lave hjemmeside med?
Fra : rudik
Vist : 606 gange
1 point
Dato : 21-07-04 16:53

nævn så mange gode programmer som du kender, til at lave hjemmeside med, hvor der er færdige skabeloner og design med.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-07-04 16:57

Til 1 point... Glem det. Spild af tid.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-07-04 17:03

jeg har kun 3 point

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-07-04 17:05
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-07-04 17:06

Ok, da... Det jeg kender bedst og bruger selv er Frontpage.
Ellers findes der på nettet sider hvor der er færdig sider. Det er bare at søge lidt på Google.

Pøj Pøj, der.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-07-04 17:18

ja ved det, men nu søgte jeg efter brog programmer...
kender du de der debatter, om at point systemmet er dårligt, og det burder ikke være der, nu kan man jo se, at det er ikke helt lige meget, aligevel.
men point systemmet er jo ginialt

skal man spørge, må man svare.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 11 point
Dato : 21-07-04 17:25

Du kan jo følge disse ledetråde til en god hjemmeside : http://www.hjemmesideskolen.dk/forside.asp

Det er langt bedre selv at lave sin side, end at forlade sig på skabeloner og WYSIWYG editorer som Stones's Webwriter, DreamWeaver, Frontpage osv...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-07-04 17:27

hej molokyle
du kommer altid når jeg har brug for dig
jo, men er det ikke vildt svært, at bygge det op fra bunden af, med html koder ?
og skal man ikk kunne en helt masse engelsk?
//rudik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 17:28

..men Ok. Her er et forslag til en færdig dabat side ..med kode, design (..man kan vælge forskellige skin's) og administration : http://www.phpbb.com/

..og her finder du hjælp til ovenstående : http://www.imladris-sbg.com/html/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 17:32

Du kan da lære det engelske i HTML på dansk : http://www.kandu.dk/dk/kurser/html/htmlkursus.asp ..eller http://html.dk

Lidt dansk/engelsk CSS : http://www.kandu.dk/dk/kurser/css/cssKursus.asp ..eller http://webdesign101.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 17:34

Her finder du én blandt mange hjemmesider lavet med Phpbb : http://www.din-debat.dk/phpBB2/portal.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-07-04 17:35
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-07-04 17:36

gratis begge dele

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 21-07-04 17:38

Tak for svaret molokyle.
         //rudik

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-07-04 17:42

der er en popop dialog boks når du åbner TSW WebCoder 4 om at registrere programmet i 10 sekunder og så kan du forsætte,men det kan du undgå vis du får en reg nøgle på hjemmesiden
gratis

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-07-04 17:42

Ja ja Rudik
Jeg SKAL gerne gøre det gratis (jeg er ikke ude efter dine piont)
Prøv med Stones Webwriter den er på dansk og har skabeloner, og du kan selv oprette endnu flere skabeloner.
Jeg har selv sendt en stribe af skabeloner til Stenn Hjelmstrand (fra Stone), som kan hentes fra hans side, og jeg har nogle flere som han sikkert vil lægge ud til fri afbenyttelse (uden point)
Programmet er gratis og kan registreres gratis, dog kan du ved at betale et lille beløb få en ny kode der gør programmet endnu mere effektivt, men du kan sagtens klare dig med en gratis registrering.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-07-04 17:46

--> severino du må undskylde, jeg havde ikke set din anden besked, før jeg havde sendt den med point beskeden.

//rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-07-04 20:19

---serverino hvor kan jeg finde, stones webwriter ?

på for hånd 1000 tak

//rudik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 20:21

Her : http://www.html.dk/software/00003/

...men hvad skrev jeg tidligere rudik :

Citat
Det er langt bedre selv at lave sin side, end at forlade sig på skabeloner og WYSIWYG editorer som Stones's Webwriter, DreamWeaver, Frontpage osv...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-07-04 21:04

haha... så du vil have jeg prøver selv :'(
okay, jeg prøver lidt selv
hvis jeg kan
forsøger 0
//rudik

Kommentar
Fra : pbreindahl

Dato : 03-08-04 09:04

Programmet til professionelt opbygning af hjemmesider er Macromedia Dreamweaver. Med dette program kan du lave databasebaserede hjemmesider, så det er ganske proffesionelt. Dog, har jeg haft nogle problemer med ASP filer, men der er nok kommet nogle opdateringer.
www.breindahl-draw.dk