/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Jernlady
Fra : Better_Performance
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 20-07-04 22:13

http://www.kandu.dk/dk/spg/45477

Jeg synes faktisk det er en sød historie og syntes den skulle have været skrevet som et tip, for den slags fortjener da lidt point, så du får en håndfuld her, og samtidig undskylder eg, hvis jeg utilsigtet har virket arrogant i mit indlæg

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 60 point
Dato : 20-07-04 22:30

Hej Better_Performance.
Du behøver ikke undskylde noget. Og jeg opfattede det ikke som arrogant. Men man kan ganske rigtigt hurtigt blive misforstået. Man kender jo ikke folk rigtig her på kandu, så nogle gange er det svært at vide, hvordan det er ment. Og det kommer jo nok også meget an på det humøret, personen der skrev det, var i.

Men tak for det. Men du har som sagt ikke noget at undskylde.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-07-04 22:58

Tak for svaret Jernladyen.