/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
underlige filnavne???
Fra : baker.mc
Vist : 418 gange
100 point
Dato : 20-07-04 18:01

Sidder lige her for at optimere en com. men har så lige stødt på nogle filere under msconfig/start som jeg ikke lige mindes høre hjemme i en win-mill udgave. Det drejer sig om følgene filer:

C:WINDOWS\SYSTEM\A.EXE
C:WINDOWS\SYSTEM\kipurk.exe
C:WINDOWS\\futkf.exe

Nogle der kan hjælpe????

Hilsen baker

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-07-04 18:06

Ja lyder som spyware/virus! Prøv at gå ind på spywarefri.dk og under online værktøjer, og kør spyware tools derfra! Tror dog du nok bliver nødt til at indsende en hijackthis logfil! Hijackthis kan osse downloades fra spywarefri!

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 20-07-04 21:22

har du kørt en virusscan og an adware scan - det burde da tage noget af det..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-07-04 21:25

Hej min søde ven Baker.mc, har du stadig problems med den computer??? Du plejer da ellers nok, at have styr på det

// Toupie

PS: Hej søde Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-07-04 22:16

Lyder som om du har haft problemer før ifølge Toupie Tror du skal sende en hijackthis logfil ind under katagorien Sikkerhed!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-07-04 22:28

Jeg skal hilse fra Baker.mc at computeren stadig virker men han kæmper bravt med at bekæmpe 11 virusser i "restore" mappen under windows styresystem.......men han kan ikke slette dem??? er det en fordel at starte op i fejlsikret tilstand og slette den??

// Toupie

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 20-07-04 22:30

Ja han skal disable sin systemgendannelse og køre en fuld virusscan i fejlsikker!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-07-04 22:30

PS.Baker.mc er først på Kandu igen i morgen...

Godkendelse af svar
Fra : baker.mc

Dato : 22-07-04 00:17

takker for svarene. er lige kommet tilbage på sjælland igen så der må fjernsupport på nu. men takker Tedd du blev så lige lidt riger hæ hæ..
hilsen baker.mc