/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
gratis flash film til hjemmeside?
Fra : rudik
Vist : 595 gange
35 point
Dato : 20-07-04 08:22

hej...
jeg skal gerne finde noget under holdning, til dem , der kigger min side.
så jeg vil gerne vide, om der er et sted , hvor man gratis og lovligt, kan hente flash film (og evt. spil) ned, til at sætte på sin hjemmeside?
jeg vil også gerne have andre link med, hvis der er en der brænder inde, med et skide godt link
//rudik

------------------------------------------
nedfrys ikke urin, det ødelægger vitaminerne

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-07-04 09:22
Kommentar
Fra : rudik

Dato : 20-07-04 21:14

den har jeg set, men så SKAL man vel have selve tavlen, jeg gad godt, jeg jeg måtte downloade flashen, eller noget andet smart, så det bliver afspillet på min side, og det gør det vist ikke med den der tavle.

//rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 20-07-04 21:17

gratis ting.dk og alle de andre sidder med flash spil, må jo også have fået dem et sted fra. ?

//rudik

Accepteret svar
Fra : jhvp

Modtaget 35 point
Dato : 21-07-04 09:38

prøv og kig på www.flashkit.dk

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 21-07-04 10:16

du mener .com

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 21-07-04 10:22

Tak for svaret jhvp.
ha, det link kendte jeg indelig godt,
men, ja, der var vist nogen spil jeg ikke havde set

//rudik