/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lukke for sine tidligere spørgsmål
Fra : syrena
Vist : 513 gange
50 point
Dato : 19-07-04 11:03

Jeg er blevet opmærksom på, at jeg endnu ikke har fået lukket nogle af mine tidl. spørgsmål. Jeg har ikke umiddelbart finde hjælp til, hvordan man gør!
Er der nogen, der vil hjælpe mig, så tak!

Syrena

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 60 point
Dato : 19-07-04 11:06

Højre side af Kandu: Din historik (klik her)

Der kan du se alle dine tidligere spørgsmål. Du skal bare klikke dig ind på den oprettede tråd, og acceptere en kommentar som svar..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-07-04 11:06

Du går bare ind og accepterer det svar, du synes var bedst

frieda

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 11:07

Du klikker på : 'Accepter svar' her >--------------------------------------------------------------------------------------------------^

Ved den kommentar der hjalp di bedst på vej. Derefter får du mulighed for at skrive en kommentar til svaret og kan bedømme det ved at give det et antal stjerner.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 19-07-04 11:07

Det må vel være VENSTRE side af kandu.dk

Godkendelse af svar
Fra : syrena

Dato : 19-07-04 11:10

Tak for svaret NielsPT.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 11:13

Tillykke syrena

</MOLOKYLE>