/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Undskyld janlaser
Fra : Reset
Vist : 493 gange
1 point
Dato : 19-07-04 01:46

Ja undskyld janlaser, men jeg var "en af de heldige" som fik lov at bedømme dit tip:
http://www.kandu.dk/dk/tip/8507 og jeg gav dig 0 (nul) stjerner, fordi jeg mener, at man skal da have befundet sig i koma det sidste års tid, hvis man ikke har kendskab til SKYPE. Hvis du søger på SKYPE her på sitet får du pt. 247 hits. Det svarer til det tip som erklærede at "Google er verdens bedste søgemaskine" Desuden var tippet placeret under "Musik"

:Valentin:

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-07-04 02:06

og hvad er der galt med 10p

Kommentar
Fra : janlaser

Dato : 19-07-04 02:12

ja det med musik er en fejl men der er ikke mange der ved at man kan ringe til fastnet og mobiltlf. fra skype og hvis man har en håndholdt pda kan dette også for op til 10 øre er da verdens billigste man sætter bare penge ind på sin konto og dem ringer man bare for. uden alt det Abonnementer og 10 øre pr. min til hele verden er der ikke mange der ved og så er det til almenelige tlf. og mobil + pc mvh. jan

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-07-04 02:19

jeg har brugt net2phone i over et år
og så

Kommentar
Fra : janlaser

Dato : 19-07-04 02:30

jeg bruger selv IP-telefoni

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 11 point
Dato : 19-07-04 02:40

Hej jan
Undskyld at jeg lige blandede mig , men det skype kan har jeg brugt i over et år
da skype kun kunne pc2pc kunne n2p det hele, jeg forstår bare ikke hvad der er ved skype,
de har haft større omtale, men det er min opfattelse at de kom sidst.
ja sådan er det.
og klart ,jeg bruger iptlf op mod 2-4timer hver dag, men det er da gratis, også om man så er 3-4 stykker på en linie,
ja med webcam hvis at man vil.
ok betaler 24 øre til fast og 1kr til mobil ingen opkaldsafgift intet abn. og det køre bare jorden rundt og p2p er selfølgelig gratis,
og gjorde det også da skype ikke hviste hvad de skulle hedde..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-07-04 02:45

ønsker ikke at starte debat om det , da jeg må melde fra her , min ferie kalder.
så hav det godt.
hilsen Jørgen
Ps. undre mig over at din profil består af et tip/reklame.
men det kan da være at jeg hopper på den en dag

Kommentar
Fra : janlaser

Dato : 19-07-04 02:53

til natmanden jeg er helt ny på kandu.dk og jeg skal lige finde ud af hvad man kan man kan ret meget og hav en god ferie mvh.jan

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-07-04 08:06

held og lykke jan
og tak, ferien starter,, 3 . 2. 1 . NU

Godkendelse af svar
Fra : Reset

Dato : 19-07-04 22:41

Tak for svaret natmaden.