/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Billige højtalere
Fra : jonassr
Vist : 1018 gange
50 point
Dato : 18-07-04 21:54

Jeg står og skal bruge et par gode højtalere og helst til en god pris ;) nogle der kender et godt sted? og de skal jo være nye.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-04 22:02

Enhver forhandler af stereoudstyr har højtalere.

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 18-07-04 22:04

Ok tak.. men nu er det søndag og ville finde nogle her på nettet.. Jeg har før hørt om at de skulle være billige i tyskland

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-04 22:05

Kan det betale sig.
Fragten æder det sparede.

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 18-07-04 22:07

Hmm måske mener ikke det var så galt i rene ord for pengene for et godt stykke tid siden var der vist noget om det

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 18-07-04 22:07

Hvad skal du bruge dem til?, hvad må de koste? Hvor store/små skal de være?

Lidt flere oplysninger, vil hjælpe lidt

MVH

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-04 22:08
Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 50 point
Dato : 18-07-04 23:08

Hejsa
www.qxl.dk er der også nye højtalere

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 19-07-04 01:21

På min arbejdsplads får vi i øjeblikket tilbudt fine højtalere med billede af Michael Jackson på (kan fjernes) til en pris af 500,- Var prissat ti ca. 5-6000 i butik, men de kan ikke sælges (Jackson er vist ikke så hot lige nu)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-04 08:08

Hvad taler vi om:

Auto?
PC?
Stue - stor/lille billig/seriøs?
PA (public adress) ?
Diskotek?
Musikerhøjttaler?
Medhør?
Studie Monitor?
100V anlæg?

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 19-07-04 10:58

Et par højtalere til stuen ved ikek rigtigt hvilken slags det skal være. Hvis der er et godt tilbud et sted kunne det jo være fedt med dem. De skal jo hest kunne spille så rent som muligt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-04 11:14

Almindeligvis er du godt kørende hvis du lige smutter en tur forbi HI-FI Klubben. Dali højttalere, små som store, giver god valuta for pengene. Jamo har ligeledes produceret en række gode og prisbillige boxes.

Skal det være rigtig billigt, har Bilka bjerge af boom-boxes til ingen verden penge. Til gengæld får du fuld valuta for pengene (dvs billigt = bras).

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 21-07-04 01:26

Tak for svaret grausen.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 22-07-04 14:05

Det var så lidt