/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Program til at lave bannere med?
Fra : Kris
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 18-07-04 20:10

Hej
Jeg skal bruge et program som jeg kan lave bannere til min hjemmeside med. Pris er ligegyldig, det skal bare være rimeligt brugervenligt.
Mvh.
Kris

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-07-04 20:25
Kommentar
Fra : Kris

Dato : 18-07-04 20:37

Jeg tænkte mere på et program hvor jeg kan lave mit eget banner i. Ikke så meget på banner rotation osv.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 18-07-04 20:48

Med programmet Microsoft publisher kan du lave og udskrive bannere.

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 18-07-04 20:54

Tak for svaret Eyvind. Det har jeg egentlig også liggende i min office pakke. Tak for jeres tid.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 18-07-04 21:08

Ja og PhotoShop 7 med Image Ready...eller FLASH MX for den dags skyld, ville være et godt bud.

Mvh
Palle Jensen