/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
kan man virkelig handle i asien uden pro~
Fra : solgaard
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 18-07-04 17:39

Hej alle.

Ja jeg stiller dette spørgsmål da jeg for mange gange er stødt på dette produkt på qxl.dk :http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=12830219&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=2&Catg=10459

Kunne forestille mig at der ville blive en masse bøvl med told og skat og ikke mindst fragt så det i sidste ende ikke kan betale sig frem for at købe herhjemme med garanti..

nogen der ved noget om emnet..?

Mvh

Kasper

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-04 17:43

Fra Asien ??

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-07-04 17:47
Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-07-04 17:51

Jamen for hulen da
Er du nu parat til at hoppe på mere af den slags "handel"

Og nej, det kan sikkert ikke betale sig som du selv er inde på.
Der er vel regler om importtilladelser
bøvl med Told/Skat
og ikke mindst hvis produkterne ikke opfylder standard- og kvalitetskravene til at måtte sælges i Danmark

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-04 17:52

Nu roder jeg ikke rundt på QXL, så undskyld hvis det er ubegribeligt for mig.
Sælger sidder i jylland. Oplysninger om varen ser jeg ikke umiddelbart.
Jeg overlader til andre at svare.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-07-04 17:54

næh ikke sådan lige..

men ingen står vel af ved en god handel

Helt i orden teil..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-04 18:26

Her en side om varer som købes i udlandet.
http://www.tax.dk/pjecer/told.htm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-04 19:27

Sælger i det første link får jo gode karakterer og med de priser
risikerer man ikke meget. Det er fristende at prøve.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-07-04 19:30

ja jeg må indrømme at jeg har købt et eksemplar.. hvis det er en værre gang vrøvl er det da heldigvis kun 30,- jeg har mistet..

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 50 point
Dato : 18-07-04 19:35

Netop. Og det med garanti kan man nok glemme.
Jeg kan forstå at sælger bliver smidt ud af QXL hvis
der er for meget snyd.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-07-04 19:39

ja.. det eneste der kan bekymre mig er hvis man bare får nogle sider printet ud fra en computer.. og så har man muligvis givet 30,- for noget man selv kunne finde på nettet.. for det skulle undre mig om ikk det selv samme som der står i det man køber ligger herude et sted..

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 31-07-04 15:46

Tak for svaret Teil.