/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
unzip en sit fil?
Fra : rudik
Vist : 349 gange
5 point
Dato : 18-07-04 07:43

hej... jeg har brug for et gratis program, eller et demo program, til at unzippe en sit-fil.
jeg har prøvet at søge på download.dk, men uden hel.
hjælp.
Ps. jeg tror da, at den skal unzippes, jeg her i vært fald, ikke det rette program, til at køre filen i.

//rudik

Kommentar
Fra : penny

Dato : 18-07-04 08:18
Kommentar
Fra : rudik

Dato : 18-07-04 08:25

DEN ER DA IKKE GRATIS?

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 15 point
Dato : 18-07-04 08:26

Her er vist et program du kan pakke den ud med. http://www.stuffit.com/win/expander/index.html
Det er godt nok ikke gratis, men du kan bruge det i en prøveperiode, og det er vel også nok til at pakke filen ud.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 18-07-04 08:27

Øv....penny, du var hurtigere end mig....men jeg har jo også altid været lidt bagefter.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 18-07-04 08:30

---> PENNY, JEG ER VED AT HENTE DEMO`EN , MEN VIL LIGE VENTE OG SE, OM DET VIRKER.

-->DBL DET ER SAMME LINK SOM PENNY GAV.

//RUDIK

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 18-07-04 08:30

hehe...ja nemlig ja

//rudik

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 18-07-04 08:35

PS!
Jeg mener at .sit er en Mac fil, så det er ikke sikkert du kan bruge den til noget, hvis du bruger windows.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 18-07-04 08:39

http://help.channels.aol.com/article.adp?catId=1&sCId=104&sSCId=1041&articleId=217159
Most compressed Windows files end with a ZIP file extension and most compressed Mac files end in a SIT file extension, and these compression formats are often not cross-platform compatible.

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 18-07-04 21:30

Tak for svaret dbl.
         JA, DET ER DET OGSÅ, ELLER JO, JEG KAN GODT UNZIP DEN, MEN DEN ER IKKE SÅ NEM AT BRUGE, FORDI, DET SIKKEERT AT EN MAC FIL.

SORRY DEPPY, MEN, MEN DET ER OGSÅ KUN 5 POINT...

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 19-07-04 03:57

Så lidt.
Det drejer sig da ikke om point, men om at hjælpe