/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Janlaser???
Fra : Toupie
Vist : 761 gange
10 point
Dato : 18-07-04 00:10

Hej Kandubruger janlaser

Nu er det sådan, at jeg er født skeptisk så derfor undre jeg mig over dit tip.
Hvordan kan det være at dit link http://www.jet99.com/janlaser/ slutter med janlaser???? Er det sådan at du opsparer en masse mil hvergang noget trykker på dit link???

Hvis det var et rigtig Tip havde du vel bare henvist til http://www.jet99.com eller hvad???

// Toupie

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-07-04 00:19

Har lige tjekket det link
Det er sådan en model hvor janlaser modtager en gratis "flyvemil" hver gang nogen bruger hans link med janlaser til sidst.

Accepteret svar
Fra : janlaser

Modtaget 20 point
Dato : 18-07-04 00:21

nej jeg har også tilmeldt min kone og har kun hende under mig jeg har 3700 miles og min kone har 2400 miles og hun har ingen under sig jeg er ligeglad hvordan man vil oprette sig for dette er bare et godt tip hvis man kan rejse til ingen penge mvh. jan

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-07-04 00:21

Dova

Jeg tænkte det nok falsk reklame i reklamen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-07-04 00:23

Janlaser godt du kom på banen hvordan kan det så være du ikke bare har linket til http://www.jet99.com/ ???

Kommentar
Fra : janlaser

Dato : 18-07-04 00:27

hvad er det der falsk ved det det er da op til folk om de vil tilmelde sig under mig eller direkte på deres hjemmeside jeg sendte dette for et godt tip mvh. jan

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-07-04 00:30

Janlaser
Det falske er når du ikke oplyser, at du opsparer flyvemil hvergang noget trykker på linket - lidt ligesom med reklamerne for gratis DVD film, og så kan linket jo ellers være nok så godt selvfølgelig er det op til folk selv om de vil benytte sig at tilbuddet eller ej, men jeg vil da mene at det "rigtigste" ville være at oplyse om det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-07-04 00:31

Det er det man kalder Phishing! At lokke folk ind under falske omstændigheder! Du har gjordt det samme med gratis dvd leje! Du burde gøre opmærksom på at du tjener på det, og så give et alternativt link, hvor man selv kan tilmelde sig uden det skal gå igennem dig!

Kommentar
Fra : janlaser

Dato : 18-07-04 00:36

i har ikke ret i når folk trykke på mit link så får jeg flere miles hvorfor får min kone så ??? miles uden hun har nogen under sig men folk kan da bare tilmelde sig dette link http://www.jet99.com/ mvh. jan

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 18-07-04 01:05

Tak for svaret janlaser.