/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Fildelingstjenester og downloade
Fra : Dkkasper
Vist : 1370 gange
100 point
Dato : 17-07-04 18:32

Kan du oplyse mig om forskellige fildelingstjenester og hvor jeg finder program til at downloade...

En eventuel kommentar tilknyttet til tjenesten vil være dejligt... (til 100 point er det vel heller ikke for meget forlangt

Kommentar
Fra : Nelle23

Dato : 17-07-04 18:37

jeg vil helt klart anbefale dig overnet du kan hente det her http://www.edonkey2000.com/downloads.php der er ikke noget spyware eller andet skrammel gemt og så er meget nemt og bruge

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 18:46
Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 17-07-04 18:51

Nelle23 -> Muligvis, men man kan meget hurtigt få skidtet ind den vej :

Citat
Fildelingsnetværk
Som udgangspunkt skal man ikke anvende fildelingsprogrammer (P2P, Peer 2 Peer) som f.eks. Kazaa, eDonkey, Morpheus, Grokster på en PC, hvor der også befinder sig person følsomme oplysninger. Filosofien og teknikken bag fildelingsnetværk består i at en masse mennesker deler deres filer på et stort netværk, uden nogen form for kontrol af indhold. Man har derfor som bruger ingen mulighed for at verificere, at programmet udelukkende gør, hvad det skal. Det kan med andre ord udføre handlinger, som ikke oprindeligt var tiltænkt den software, som man har nedhentet. Et spil og et program kan nemt indeholde en bagdør, selv om det fungerer efter hensigten.

Bagdøre/trojanske heste har, som det fremgår, flere muligheder for at snige sig ind på en brugers system. Meget ofte sker det selvfølgelig ved, at brugeren selv åbner en fil, eller et program som bærer på en bagdør.

..fra : http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2365696/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 17-07-04 19:08

www.wareznet.net - alt hvad du kan forestille dig .. jeg er medlem

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 17-07-04 19:32

BRUG IRC - http://www.mIRC.com

og søg på google efter hvordan du sætter det op. f.eks.
"setting up mirc"
eller
mirc leeching

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 17-07-04 21:44

IRC tager mega lang tid ..

Godkendelse af svar
Fra : Dkkasper

Dato : 21-07-04 10:55

Tak for svaret molokyle. - men en kommentar til de nævnte programmer synes dog at mangle... Men nu er her lukket...