/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Lille Lucifer (Bent Haller)
Fra : RuneS
Vist : 561 gange
120 point
Dato : 17-07-04 14:55

Er der nogen der har Lille Lucifer af Bent Haller liggende eller ved hvor man kan få fat på den? Den er udgået fra forlaget så den er svær og få fat på.

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 17-07-04 15:04

Prøv på bibloteket de kan sikker bestille den hjem

MVH Henrik

Kommentar
Fra : RuneS

Dato : 17-07-04 15:17

Nej desvære. har jeg prøvet. Den er meget svær og få fat på.
Man kan vel heller ikke købe bøger gennem bibloteket...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-07-04 15:17

Prøv at søge den under bøger købes f.eks. i den Blå Avis.

Spørg ved antikvariater, der kan du også blive skrevet op hvis de får fat i den senere.
Der er også antikvarer der kun sælger på nettet, det er bare at søge f.eks på google

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 17-07-04 15:43

jeg har lige slået Lille Lucifer op på denne adresse http://bibliotek.dk/ og her kan den lånes.

Kommentar
Fra : RuneS

Dato : 17-07-04 15:49

ja men jeg er ikke så meget intereseret i at låne den, men mere i at købe den. Man kan jo altid sige den er blevet væk og betale erstatning.... :]

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-07-04 16:21

Puha, biblioteksbøger plejer at være MEGET dyre hvis man skal købe dem fordi de er blevet væk.
Du kommer nemt af med 4-500 for en lille ussel gammel bog (har selv prøvet det)

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 17-07-04 16:47

du kan kontakte forfatteren jeg fandt ham på eniro og de skriver:

Bent Haller
forfatter
Dragsbækvej 35
7700 Thisted
Kort · Ruteplan · Rejseplan · Vcard
tlf. 979

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-07-04 17:11

Hej modersvilje.
På smalltalk har vi lige haft en diskussion igang angående at sætte folks navn, adresse og telefonnr. på nettet.
Det må man altså ikke ifølge persondataloven, heller ikke selv om det kan findes i telefonbog eller ved søgning på nettet.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 17-07-04 17:24

sorry!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-07-04 17:43

Jamen det er jo ikke nemt at vide, når man kan finde det alle steder bare ved at søge på navnet.

Undskyld sidespringet RuneS

Kommentar
Fra : RuneS

Dato : 17-07-04 18:24

den er faktisk ikke så lille... (over 800 sider...) men den er også vildt god. Hvad kan forfatteren gøre? den er jo udgået fra forlaget.

Accepteret svar
Fra : SonjaAS

Modtaget 120 point
Dato : 17-07-04 21:09

Hej

Nej, den er desværre ikke til at finde, men på antikvariat.net kan du ønske den, og vil så modtage en e-mail, når de finder den (det gør alle der ønsker den, så man skal måske svare hurtigt).

http://www.antikvariat.net/search.cgi?la=dk&qw=wants

mvh Sonja

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 30-09-04 20:46

Den(Lille Lucifer. Pb Høst af Bent Haller, [ISBN 8714194708], Paperback, [1997], Høst & Søn kr 160,20) kan købes her www.saxo.dk
søg på Bent Haller og gå et par søgesider frem

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 30-09-04 20:53

Nej det er måske ikke helt så enkelt...de skriver at den ikke er i deres sortiment endnu...så tja, måske kan den købes der snart.

Godkendelse af svar
Fra : RuneS

Dato : 02-10-04 14:41

Tak for svaret SonjaAS.

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 02-10-04 14:45

Velbekomme.

Mvh Sonja