/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad koster det af point at blive underh~
Fra : the1best
Vist : 396 gange
1 point
Dato : 16-07-04 22:48

Jeg vil underholdes. Hvad koster det?

Jeg giiiiider ikke lave noget af alt det jeg ellers skulle lave. Jeg pjækker

Jeg har sat spørgsmålet til 1 point, det bliver forhøjet, når i har fundet ud af hvad det skal koste.

The1best

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 11 point
Dato : 16-07-04 22:49

Hejsa

Det skal da ikke koste mere jeg underholder gerne for mindre ved bare ikke hvad jeg skal underholde med

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 22:51

Citat
"Hvad koster det af point at blive underholdt?"

Nogle få hundrede tusinde point ...hvis det skal være af mig !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-04 22:52

Molo

Du underholder da os alle sammn hele tiden, uden at få point

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 16-07-04 22:53

Det var jo det du helst skulle vide.

Thejegvilunderholdesbest

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 16-07-04 22:55

>molokyle Jeg forsøger

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 16-07-04 22:56

>molokyle Men ikke for så meget

The1best

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-04 22:57

Jeg kan sagtens fortælle en masse om Italien, men det er ikke sikkert du gider høre om det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 22:58

Timers underholdning her : http://www.kontraband.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-04 22:59

Kan da også fortælle at her lugter brændt hvergang jeg tænder min pc, men det er sq for deprimerende at fortælle om

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 16-07-04 23:03

>Toupie Jeg er en de få mennesker der ikke gider rejse.

Det længste jeg har været fra Danmark var i Tyskland, bare lige et smut over grænsen og straks tilbage igen.
Og så har jeg skam også været i Sverige Skulle lige prøve broen. Av, det gjorde ondt i ørene

Men fortæl du bare løs

Thejegkanbedstlidedanmarkbest

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:03

Konspirationsteorier ?

http://greycell.dk/konspiration.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 16-07-04 23:04

>molokyle Ingen links

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:08

Jeg har lige haft besøg af min tværfløjtespillende russiske overbo : Igor.

Han ville gerne have nye bekendte han kunne snakke med, når ikke lige det vemodige hjemlands barndomsvenner var på besøg for at drikke al hans Vodka og slås !

Flink mand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:09

Han røg en af mine cerutter og gik igen.

..han så lidt bleg ud

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:09

<BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 16-07-04 23:10

>Toupie Hvorfor laver du ikke et tip om at du søger en ny computer for ingen penge. Alle andre bruger det jo som de vil

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:10

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:12

Heiiii....... jeg har en oldgammel en, toupie kan købe for nogle få hundrede tusinde kroner. 233 Mhz ...tror jeg den er på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 16-07-04 23:13

>Molokyle Jeg bliver helt misundelig. jeg har kun rødvin

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:20

the1best -> Jeg HAR jo sagt du ka'ta' med på Sundet med Øby fra Skovshoved Havn kl.7.00 (vi sejler kl.8.00= på onsdag, sammen med smut og lille jeg

HUSK : Makrelforfang !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:22

TIRSDAG ...for pokker !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:23

Det er tirsdag vi sejler ud på bølgen blå

Du kommer bare og tager imod kl. 16.00 , hvis ikke du gider ta' med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:28

...det er jo lige rundt om hjørnet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 16-07-04 23:29

>Molokyle Jeg koger kartoflerne, hvis i kommer med fisken.

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 16-07-04 23:31

>Toupie Er du ved at skrive en hel roman om din tur til Italien?

The1best

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-04 23:40

nope, jeg har lige pc problems er straks tilbage

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:47

Jeg har været ude at søge arbejde : http://www.kandu.dk/dk/spg/45208

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-04 23:48

Kvinder og teknik! Ak ja!! *Dukker mig*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:49

the1best -> Du kan læse mere om jobbet her : http://www.kandu.dk/dk/spg/45209

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:51

tedd- > Hva dælen laver du her ? Er du on-line ?

http://www.lolfun.com/index.cfm?action=content&id=2171

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 16-07-04 23:51

> Molokyle Du er vel klar over det er Jylland.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:53

...med W'er og hele svineriet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 23:54

the1best -> Ja, Odense, Jylland

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-04 23:56

Det anden gang jeg får det link i dag Molo. Temmeligt ensformigt

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 16-07-04 23:57

>tedd Duk dig hurtigt. Her kommer en Har du læst fra oven denne gang?

>Molokyle Tror du de gider kører mine parpegøjelignende tingester til dyrlæge når det er nødvendigt.

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-04 23:58

Vil du skilles the1best, siden du vil underholdes?

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 16-07-04 23:59

>Molokyle På deres hjemmeside står der Herning og det ligger i Jylland. Længre kom jeg ikke

The1best

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-07-04 23:59

Nu er jeg klar igen..........tror jeg nok

Jeg trænger ikke til en ny pc, men til en ny hjerne (og ingen kommentar fra Tedd om kvinder og teknik )

The1best hvis jeg først begynder at tale om Italien og Italierne så bliver jeg aldrig færdig he he
Jeg er heller ikke den store rejser, men det er en del af mit job og så må man jo tage det med

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 00:02

>tedd Er lige blevet skilt

The1best

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:04

The1best, det ser ud somom du er glad for det??? var han fæl eller var det en lykkelig skilsmisse???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 00:05

Så bliver du da underholdt the1best eller hur?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 00:07

the1best -> ..hvisker ...og gud ske tak og lov for det

Nåeh, men jeg går altså lige på spruthuset SMIL (..stedet hvor go'e årgange mødes) og snupper en dybt g'nat pils = FF

..er sgu bleven tørstig af al den snak og søgen arbejd'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 00:07

>Toupie Har ikke prøvet en Italiener endnu Og et pas ejer jeg heller ikke, men det er jo heller ikke nødvendigt, de kommer jo alle sammen hertil,

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 00:08

Tror jeg går med Molo

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:09

Hmmmm........jeg har heller ikke "prøvet" en italiener men de er nu ganske flinke mennesker at snakke med

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:11

God fornøjelse Molo .........og også til dig Tedd

Sidder lige og lytter til Van Morrison som en sød ven lige har anbefalet mig at høre Kanon musik

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 00:11

>Tedd Det tror jeg ikke vi skal komme ind på her.
Men jo jeg blever skam meget underholdt.

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 00:13

Van the Man Ja der bliver man underholdt

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 00:18

>Toupie Det er aldrig nemt at blive skilt. Jeg håber engang med tiden at blive glad igen. Det er blandt andet derforfor jeg vil underholdes, for at tænke på noget andet.

The1best

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:19

Man bliver da helt salig af sådan noget musik ...mangler bare én at nyde det sammen med....

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 00:19

>Tedd Godnat til dig.

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 00:21

Godnat the1best! Toupie jeg er på vej!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:21

The1best Nej det er det ikke og det uanset om man har været gift eller ej - at skilles fra mennesker man har holdt af (eller ud) i mange år, er aldrig nemt, men det det gamle ordsprog om at tiden læger alle sår, er ikk helt lyv

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 00:21

>Toupie Vi kan danne en gruppe?

The1best

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:22

Tedd du skal være velkommen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:24

The1best En musikgruppe eller en sørgegruppe???

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 00:25

Øv så bliver jeg helt alene

>Toupie Jeg ved godt at der lige skal gå lidt tid. Har prøvet det før.

The1best

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:26

The1best Ja det har du vel man når efterhånden en alder hvor man har prøvet det et par gange....eller 2

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:28

Bare rolig the1best der er alt for langt mellem Tedd og mig til at han lige kommer et smut forbi - desværre - så du bliver ikke ladt alene

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 00:29

>Toupie Ikke en sørgegruppe og musikgruppe, jeg har ikke en tone, jeg har forbud mod at synge, men hvad med en gå i byengruppe, nu kommer det selvfølgelig an på hvor i landet de befinder dig.

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 00:29

Tror jeg skal læse lidt mere på flyveteori. *FLAP FLAP*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:33

Tedd jeg tror du skal øve MEGET længe

The1best en partyuartiggruppe er lige mig men det sker bare så sjældent for når min søn er hos sin far er jeg på job men ellers er jeg ikke såååå langt fra dig jeg bor i Slagelse

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 00:34

>Tedd Kan du ikke forlade os?

The1best

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:37

the1best, Tedd skal da kun forlade os for at komme og besøge mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 00:37

Er det en ordre, eller en konstantering the1best?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 00:39

Hvis det er en ordre, så hjælper det ikke at blive lesbisk the1best !

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 00:39

>Toupie Det lyder meget spændende med en partyuartiggruppe Mon der er flere der vil være med?

Thesnartipartyhumørigenbest

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:41

The1best vi kan umuligt være de eneste partyuartige herinde, så det er der nok

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 00:44

>Tedd Hvad ved du om det? Det var ikke en ordre.

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 00:46

Troede jeg nu heller ikke the1best!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 00:46

Back from The deep

Jeg mødte min grandkusine Lene (datter af William og Lise) jeg ikke har set i 28 år !!!

Hun gad dårligt hilse; hun havde lige taget hul på mand nr.5 (..hun havde slæbt med) og skulle ikke mindes om 'gamle' dage.

tedd -> Flyveteori *LOL* = http://mushroom.dk/svampe/imagesider/molekyle2d.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:48

Molo
Stakkels mand *L* taget hul på???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 00:53

Jep Toupie.

..og jeg fik iøvrigt heller ikke jobbet denne gang : Fra : molokyle Dato : 16-07-04 23:47

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 00:55

Ja har nogle bekendte, der stadigvæk flyver på de svampe Molo! Tror aldrig de kommer ned!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 00:55

Ajjjj altså ÆV ÆV ÆV men det har nok ikke været meningen der må være noget bedre der venter på dig, det er jeg sikker på

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 00:58

>Molokyle Du ville ellers have egnet dig som sælger

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 00:58

Øv! Skal tidligt op. Bjerggederne starter tidligt i morgen!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 01:01

Sov godt Tedd
Jeg skal egentlig også i drømmeland så jeg er klar til endnu en arbejdsdag
.........glæder mig til ferie ferie ferie

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 01:04

>tedd Hvorfor så ikke bare blive oppe? Bjerggederne dem har jeg ikke hørt om, hvad er det for nogle tingester?

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 01:05

Tour deFrance the1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 01:05

Tour de France -> Nåeh .. så er der alligevel en smule bjergged i dine gener tedd

Jeg ska' o's' hæng' på (h-)jul

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 01:07

Ja det starter vist kl 11 i morn Molo!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 01:07

Godnat alle sov godt og drøm søde drømme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 01:09
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 01:09

Engang må jeg fortælle historien om da jeg jordede Odder Cycleklub på vej og af Malling Bakke, kørende på salig Randolphs (Kæmpenegeren) havelåge af en sort herrecykel, men jeg er for træt i aften

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 01:10

Skodlink !!!

Det var TV2 sporten det sku' ha' været : Touren fra kl. 10.45 !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 01:12

Jamen godnat søde Toupie! Jeg skal nok øve mig lidt mere i flyteknik til næste gang vi ses

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 01:13

Mat nat... allesammen. Der venter hårde stadbasser i morgendagens bjerg-etape

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 01:13

>Tedd Nå de geder

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 01:13

flyveteknik mener jeg! Man blir ski træt i armene *flap flap*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 01:14

Ja jeg siger osse godnat Håber du blev lidt underholdt the1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 01:20

Godnat alle sammen og rigtig mange tak for underholdningen

Uddeler point imorgen

The1best

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-07-04 09:10

Nå, her gemmer 'småsnakkerene' sig. Well, Here is your wake up call!
Solen skinner, så se at kom ud af dynerne - også jer to Tedd og Toupie, selvom I da vist sover under den samme vidste jeg havde ret i, at I MSN'er sammen. Van The Man er jo Tedd´s favorit, så jeg har luret, at 'den søde ven' er Tedd. Creamy har nemlig en skarp iagttagelsesevne *Sagde jeg det ikke nok Smiley*

Ha´en dejlig weekend allesammen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 09:50

Hvem er det der råber ?

Øv.. jeg skal på et kedeligt job, men riget fattes penge, så jeg må jo til det. Jeg tror dog jeg trækker den en kop kaffe eller to endnu.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 11:01

Så er det tid. Jeg smutter nogle timer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 11:13

Jeg smutter mange timer for jeg skal også på arbejde

Hav en god solskinsdag alle og nyd den mens den er her

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 13:05

Brown eyed girl!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 14:05

Hjemme igen ; et bad og 100 kr. rigere

Vejret er godt, så jeg tror jeg springer ud i det og køber mig et par billige Spar pilsner

..og tager på Staden.

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 16:07

I AM BACK, AND ITS PAYTIME.

Hvem er på banen?

>Creamygirl Har været tidligt oppe, været på stranden, det blæste en halv pelikan
Du kan jo være med i vores partyuartigegruppe, var det ikke noget?

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 16:08

Skal lige se det sidste af Tour etapen!

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 16:15

Okay, vender tilbage, når Tourde et eller er færdig.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 17:49

Tour studiet hører også med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 17:59

Godt kørt af en mand med kun en testikkel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 18:02

Godt kørt ? Han lå på hjul hele vejen. Dovne rad

</IVAN BASSO>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 18:04

Han har jo heller ikke så meget testeteron som de andre

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 18:09

Det er vel mandlig kønshormon (testosteron) du mener. Testeteron kender jeg ikke. Er det noget man får af at teste javascript kode eller noget.. ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 18:12

Testo was the word! Godt med noget mandesnak, men det varer nok ikke længe før det begynder at lugte af fisk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 18:14

Hva' så the1best. Ska' du med ud at fiske eller hva' ? Puds røjserne og ta' et smart tørklæde om hovedet. Ta' med (..kun 185 kr.) og få lidt frisk havluft
Så kan du rense vores fisk efterhånden som vi hiver ombord. Lave frokost og servere øl & snaps for drengene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 18:17

Er tilbage om lidt skal lige støvsuge!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 18:19

Så vil jeg også støvsuge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 18:30

Det var det. En stor fordel ved en 1 værelses m. alkove : Støvsugningen er hurtigt klaret. Jeg nåede endda at støvsuge både stue, gang, køkken ...og køleskabet for bajere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 18:35

Hva' ska' jeg lave til aftensmad : Stegt laks m. fløde/estragon sovs og Basmati ris ..eller kogte pølser, sennep, ketchhup, det gule, ristede løg og surt, samt landbrød ???

Desserten kommer jeg ikke uden om : Svedskegrød m. fløde/mælk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 18:36

I må gerne svare lidt hurtigt. Jeg er ved at blive brødflov

</MOLOSULTEN>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 18:41

>Molokyle NEJ, jeg skal ikke med ud og fiske, så vil jeg hellere bruge de 185 kr i Gova på fisk. Jeg kan IKKE slå dem ihjel og jeg kan slet ikke lide at se dem sprælle på krogen, når de bliver hevet op. Kan du huske den ål vi havde i håndvasken som jeg satte ud i søen?

Kan i ikke lige komme forbi med støvsugeren?

Så starter jeg pointuddelingen. Alle der har deltaget vil få point, har så mange at give af

Theipointgivehumørbest

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 18:44

>molokyle Tag den stegte laks, du skal jo have fisk igen på tirsdag, hvis du ellers fanger noget Og sild tæller ikke.

The1best .-)

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 18:47

Tak for underholdningen Toupie, du får point for første indlæg, flere på vej.

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 18:48

PUHH!!! 120 kvadratmeter!! Tror jeg har tabt 4 liter væske! Godt jeg fandt lidt Jolly Cola og Pokal øl!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 18:59

tedd -> Jolly & Pokal. Du har været i Brugsen din

Jeg laver laks

The1best -> Hvis du lægger point til mig ? Så skynd dig at slette dem igen. Jeg vil ikke have extra point på sidebenene fra et smalltalk spørgsmål !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 19:06

>Molokyle Er for sent, er der andre der heller ikke vil, må i godt melde ud nu.

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 19:09

>Molokyle har slettet dig igen

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 19:10

Gem du bare pointene til seriøse spørgsmål

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 19:52

the1best -> Takker

Jeg vil helst have påænger, hvis det er i et seriøst og vanskeligt spørgsmål, hvor jeg får dem i stedet for tedd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 19:53

the1best -> Så, nu har du i stedet fået et returpoint af mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 20:00

Jeg takker Molokyle

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 21:33

Keep dreaming Molo Knæjt!!

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 22:56

>tedd Hvordan er du kommet ind uden at give returpoint? Eller er der igen et eller andet jeg ikke har forstået

Thejegundremigbest

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 23:02

Ja, normalt kan man højst få 50% af den samlede pointsum igen, hvorefter det bliver 'gratis' at læse et spørgsmål, men Kandu.dk handler åbenbart ikke med ½ point

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 23:09

Nå derfor

Thejegundremigikkemerebest

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 23:10

Citat
Andre brugere køber dit svar :

Hvis du har købt dig til et svar for nogle af dine ledige point (hermed menes, at du har accepteret et svar til dit spørgsmål), så vil spørgsmålet blive lukket. Fremover vil det koste andre brugere point at læse dette svar. Du vil få tildelt 10% ledige point af, hvad du selv har givet for svaret, hver gang en anden brugere køber det. Dvs. du får nogle af dine point igen, hvis andre finder dit spørgsmål interessant, du kan dog maksimalt få 50% af værdien igen.

..fra : http://www.kandu.dk/dk/pointrulez.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 23:10

Heiiii så er jeg hjemme igen og ser at tråden er lukket ÆV ÆV

Takker for point

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 23:12

..så egentlig skulle jeg kun have betalt 1/10 point for at læse svaret på dette spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 23:14

Toupie lukket ? Hva' fabler du om ? Vi er her da allesammen ..endnu

Jeg tror ikke the 1best har spor imod, vi spammer hendes emil-box lidt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 23:17

Molo det tror jeg heller ikke hun er Hun får underholdning for alle pointne ....velfortjent

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 23:19

Overhovedet ikke, kom i bare an

The1best

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 23:20

Syns ligesom The1best at du og Tedd godt kan kommer her med jeres støvsugere........og støvsuge

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 23:21

Har i haft en god dag??
Molo, hvad blev det så til med aftensmaden?????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 23:29

Ja, sådan er det, når man ikke fedter med pointene

Jeg er iøvrigt meget stolt af mig selv idag. Jeg truede med : (Fra : molokyle Dato : 17-07-04 14:05), men istedet købte jeg 2 bk. Tyske Jordbær for 20 kr. og et stort landbrød. Gik i Parma-parken og solede lidt med en flake Fun Light Appelsin saft og sidder nu med min kaffe og Jordbær madder ...uuhm, istedet for at have smidt pengene ud på øller. Så har jeg heller ikke hoved på i morgen, når jeg skal hjem til 'de gamle' og rydde køkken ..der kommer håndværkere mandag, der skal lave dem et nyt køkken og badeværelse i den kommende tid.

Jeg skal også støvsuge ! Det bli'r sgu snart en (dårlig) vane...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 23:30

Jeg har haft en dejlig dag, været på stranden med min moar og søster, fik lidt farve på kinderne

NæææheToupie de 2 er for dovne til at komme og støvsuge

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 23:30

Jeg har haft en dejlig dag, været på stranden med min moar og søster, fik lidt farve på kinderne

NæææheToupie de 2 er for dovne til at komme og støvsuge

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 23:35

Så kører kandu langsomt igen

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 23:36

Jeg fik da også set de sidste ca. 50 km. af Touren

Jeg fik laks og ris med pebber/estragon flødesovs. Svedskegrød med mælk/fløde til dessert

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-04 23:40

the1best -> Nåeh.. det er nu ikke galt, men når der er kommet mange indlæg i et spørgsmål og/eller der er flere; der sender indlæg samtidig, kan det godt trække lidt ud eller man må prøve igen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-07-04 23:42

Altså Molo den er da helt gal hvis du ligefrem skal være stolt af IKKE at købe øl

The1best, ja vejret har da været skønt så jeg kan kun misunde dig din strandtur - farven har jeg da heldigvis fået i Italien men den forsvinder da snart igen hvis jeg ikke kommer ud i solen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-04 00:01

Toupie -> Jeg er ikke stolt af; ikke at have købt øl, men at have brugt pengene (..jeg har ikke så mange) fornuftigt og været sparsom, så jeg også har lidt at snolde for imorgen

Der bliver vist desværre kun rigtig sol på tirsdag, når jeg skal ud at fiske med smut på det stolte skib Øby : http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/Koebenhavns_Amt/ms_oeby/

Nu skal jeg bare have tjekket at det ikke afsejler fra kalkbrænderihavnen : http://www.sparshipping.dk/ læs selv linket nederst til højre på siden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 18-07-04 00:05

Jeg lægger mig. Tak for i dag.

Thejegsoversnartbest

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-07-04 00:12

Molo det ser da godtnok ud somom den sejler fra kalkbrænderihavnen men I skal da nok få en herlig dag alligevel

Ingen penge har alle nok af, det er vist en landeplage

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-07-04 00:14

Sov godt og drøm sødt the1best og selvtak for i dag

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-07-04 00:24

Colombo did it again!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-04 00:24

Toupie -> De skriver dog den sommeren over vil gå fra Skovshoved Havn og det gjorde den da også i sidste uge, da min ven Lange Mads var med at fange hornfisk, torsk og sild.

Sleep tight.. alle sammen

Jeg bliver oppe en times tid mere (..al den kaffe). Jeg skal først over og hjælpe mine forældre kl. 11 i morgen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-07-04 00:31

Tedd

Var han god, ham colombo?? Dér deler vi ikke lige smag he he

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-07-04 00:37

Ja han var i London denne gang Toupie! Ser du aldrig TV?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-07-04 00:44

Tedd, nope jeg har sjældent tid eller også finder jeg bare på noget andet at lave istedet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-04 00:50

Jeg ser nyheder, cykelløb, boksning og Formel 1 that's all. Joehh... hvis der kommer en go' film.

Colombo ? Jeg føler med dig Toupie

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-07-04 00:59

Molo, mine øjne kan slet ikke nå til Himmerland og Tedd´s fjernsyn, så det er nok Tedd du skal have ondt af og ikke mig det er da ham der ser det

Det er somregel kun når jeg er på arbejde jeg ser tv

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-07-04 01:00

Nu skal du ikke drille Toupie Molo! Selvom hun lige har været I talien, kan hun da ikke gøre for at hun ikke bryder sig om en italiensk afstammende detektiv!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-07-04 01:07

Tedd, hver síne lyster

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-07-04 01:15

Mine lyster driver mig ind i min seng nu, altså for at sove

Sov godt Molo og Tedd og drøm søde drømme

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-07-04 01:21

Sov Godt Søde Toupie Men kan ikke se hvorfor Molo skal sove godt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-04 01:25

Toupie -> Næeh det er jeg klar over, men du får nok snart et referat af afsnittet og hvad der er sket i de foregående 100 afsnit af denne detek-soup ..over MSN selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-04 01:28

Nat natter Toupie..

tedd -> Nu må vi lige se om jeg overhovedet får sovet. Jeg er nemlig slet ikke træt endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-07-04 01:30

Leger du nu amatørdetektiv lige som Creamy Molo? Er det en strategi I har aftalt igennem et chatprogram?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-07-04 01:32

Creamy er vist mere af en dyneløfter!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-04 01:37

Det tror jeg på Hun må da gerne komme at løfte min

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-07-04 01:40

Tror jeg vil trække mig tilbage! Hils Creamy, Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-04 01:53

Ok. tedd

CU </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 00:50

creamytøs -> Nu skal du ikke føle dig for godt hjemme i Blokhus, blot fordi der er kommet nogen du kender, som du ka' ta' med ud at udforske landskabet med !

Tror du ikke jeg ved, hvad I har gang i ?

</JALOUX>