/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tilføj eller fjern programmer
Fra : amc
Vist : 317 gange
50 point
Dato : 16-07-04 16:14

Når jeg går ind på Tilføj eller fjern programmer får jeg denne besked Parser Message Value Creation '' at line 472....Hvad kan være galt...........

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-07-04 16:22
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-07-04 16:27

brug denne patch>
Download Multi-Patcher 1.5.1

http://www.belchfire.net/article555.html

Den ordner problemet og du kan komme ind i Tilføj eller fjern programmer igen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-07-04 16:29

ignorer når windows beder dig at sætte din win cd i drevet og genstart,det er altid en god ide
at lave et gendannelsespunkt

Kommentar
Fra : amc

Dato : 17-07-04 18:58

Det hjalp ikke..Som du skrev til ham i første indlæg så bruger jeg også StyleXP

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-07-04 21:33

læg din windows cd i dit drev og gå så ind i start>kør og skriv>

sfc /scannow

ok

nu vil dine systemfiler blive gennemsøgt om de er i orden og i de rigtige versioner
og omtalte dll fil vil blive genoprettet igen til den originale version,så skulle du kunne komme ind i Tilføj og fjern programmer igen og så kan du patche dll filen igen med
Multi-Patcher 1.5.1 ,så skulle det virke,du skulle også kunne komme ind vis du sætter
temaet tilbage til det originale XP tema.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-07-04 21:38

jeg stammer vist,med Multi-Patcher 1.5.1 kan du altid gendanne original dll filen igen
men kun vis du har pachet den med Multi-Patcher 1.5.1,så prøv sfc /scannow først og så
Multi-Patcher
husk mellemrum i mellem sfc og /

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-07-04 22:36

hov forresten,du skal ikke bruge den Multi-Patcher som du har brugt før,fordi at den indeholder den info som den fik da du brugte den første gang om at genetablere den originale dll fil så den vil spørge om den skal gendanne originalen,så hent en ny Multi-Patcher vis du vil patche igen.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 17-07-04 23:08

ok...så må jeg prøve igen...har lige været igemmen...jeg prøvet at gå tilbage til originale xp som du skriv også kom jeg ind på tilføj.... men er det kun det der er galt når man bruger stylexp så går det jo nok da jeg bruger RegCleaner..til at slette programer....ved du om der er mere der er galt....for så gider jeg nok ikke at køre med stylexp

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-07-04 06:14

jeg har selv droppet StyleXP og bruger Multi-Patcher 1.5.1 og henter temaer fra nettet og så
bruger jer Xp's egen dialog boks under> skærm>temaer til at skifte imellem de og det virker perfekt,jeg kender ikke andre fejl,angående StyleXP end denne Parser fejl,men der skulle ligge en opdatering på StyleXp's hjemmeside der skulle løse dit problem,men StyleXP,kan ikke
meget mere end Xp's egen Tema vælger,under skærm,når man først har patchet den berømte dll
fil,jeg har overhovedet ikke nogle problemer med den fremgangs måde,og det samme gælder
for alle de venner og familie medlemmer jeg har patchetog så er det gratis,der er tonsvis
af gratis temaer både på den HP hvor man henter Multi-Patcheren og ude på nettet,som sagt
så har jeg i øjeblikket over 200 af slaksen,det er bare at søge på google.
Manse9933

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 18-07-04 06:28

det er galt med kandu's formatering,den dropper bogstaver på vejen,foresten
så er de fleste temaer på nettet selv indstallerende zip/exe,man kan også
selv lave en del om på disse temaer så de kan beholde indstillinger/ændringer som man laver,til næste gang man vil benytte det, bog staver, farve nuancer/størrelser på bokse o.s.v gennem xp,men der er en anden historie.

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 18-07-04 12:52

Tak for svaret Manse9933. Jeg vil da prøve Multi-Patcher... Og jeg takker for hjælpen..