/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvordan lukker man et spørgsmål
Fra : fea
Vist : 356 gange
50 point
Dato : 16-07-04 11:24

hvordan lukker man et spørgsmål der ikke er givet et brugbart svar på?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-04 11:32

Du har 3 mulighedder for at lukke et spørgsmål.
1. Accepter et af de kommentarer som kommer nærmest
(dem er der jo desværre ikke nogen af i dit spørgsmål) http://www.kandu.dk/dk/spg/45114
2. Lav en profil som alm. bruger og lad profilen lukke.
3. Opret et tilsvarende spørgsmål (1 point)og henvis til det ulukkede spørgsmål og så håbe på en kommentar du kan bruge.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-07-04 11:33

Det kan man desværre ikke....

Du kan evt. vente til, der er et brugbart svar.

Hvis du vil have "fremhævet" dit spørgsmål for at få større opmærksomhed på emnet, kan du forhøje point.

Men det er jo heldigvis ikke penge, det drejer sig om, kun point.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-07-04 11:34

Ups! der var jeg lige en tand for u-kreativ.

Hanne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 11:40

Eyvind's forslag 2 kan adstedkomme en frygtelig masse ballade, så det vil jeg fraråde dig.

At tildele sig selv point, uanset alm. brugere ikke kan bruge pointene til noget, er ikke god 'tone'.

1.) Vent nogle dage med at lukke.
2.) Forhøj evt. pointallet.
3.) Luk det nu og stil igen spørgsmålet igen senere, så det atter optræder i ; Seneste 25.
4.) Følg Eyvinds forslag nr. 3.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 16-07-04 12:00

Nu vil jeg gerne have lov til at protestere. Hvorfor i alverden er Eyvind's forslag nummer to ikke "god tone"?

Vil det sige, at man helst ikke ser at der gives point til en almindelig bruger?
Og er det fordi man anser poitene som spildt, eller hvad er grunden?

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 16-07-04 12:05

Ok, det er det med at tildele SIG selv point, der ikke falder i god jord.
Jamen det gør man jo ikke, hvis ikke man er superbruger - så det forstår jeg ikke

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 16-07-04 12:52

3. Opret et tilsvarende spørgsmål og henvis til det ulukkede spørgsmål og så håbe på en kommentar du kan bruge.
Eyvind.

http://www.kandu.dk/dk/spg/45178

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-07-04 13:17

Det burde være muligt at annullere sådan et spørgsmål der ikke er besvaret med noget der kan bruges,
Det ville også "pynte" lidt på statistikken over ubesvarede spørgsmål.

Men fea, jeg har i dag lagt en kommentar til dit spørgsmål, men om det er noget du kan bruge ved jeg ikke.
Men jeg kender en der havde samme problem med en HP-printer af ældre dato.

Godkendelse af svar
Fra : fea

Dato : 16-07-04 13:25

Tak for svaret Eyvind. Jeg vælger efter at have læst jeres indlæg som jeg takker for blot at acceptere et indlæg. Det er som det bliver sagt kun point der drejer som om.
mvh. fea

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-04 15:31

Tak fea for de dejlige point til min pointpose.
Men nu skal vi jo heller ikke blive så spøgsmålsafslutningsfikserede, så spøgeren ikke får noget svar - det er jo trods alt spørgsmålet det drejer sig om.
Eyvind.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 16-07-04 16:16

hihi Eyvind Tjek lige den pointpose - Jeg tror der er hul i bunden af den!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-04 19:24

J_Lo - jeg troede pointposen var overfyldt, siden alle disse point ligger tabt på gulvet.