/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Empire Earth...
Fra : plb
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 15-07-04 19:40

Hej

jeg sidder og forsøger at lære spillet Empire Earth at kende,
men efter jeg har gennemgået tutorialsne er der meget jeg ikke forstår.
Fx hvordan jeg kommer videre op i tiden?
jeg har valgt "Random Map" og i en bane der er jeg så kommet til "Renaissance Age" og så kan jeg ikke rigtig komme længere.
er der en liste eller noget over de forskellige ting man skal have/gøre for at komme op i alderen?

mvh P/lb

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 15-07-04 21:14

Du skal samle ressourcer for at skifte til næste epoke. Hvis der ikke er noget ikon for at skifte epoke skal du bygge kirker eller universiteter. 2stk - så kan du igen. Op til Nano age.

Kommentar
Fra : plb

Dato : 15-07-04 22:35

så jeg skal bare bygge en hel masse kirker og universiteter?

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 16-07-04 07:28

ja, bare en af hver - for hver epoke. Jeg mener også wonders tæller som bygninger der giver lov til at avancere.

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 16-07-04 15:22

du skal pege på den til at gå op i alder.... der står hvad du skal bygge... ellers skriv

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 50 point
Dato : 16-07-04 15:28

jyden_bording > nej, der står kun hvad man skal samle af ressourcer efter man _har_ bygget kirker/universiteter..

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 16-07-04 18:48

Harlekin har ret... der står kun hvor mange ressourcer man skal have efter man har bygget kirker/universiteter.
Hvilket var det eneste der sku til :)
Tak for svaret Harlekin.