/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hjælp VIRUS!!!!!!!!!
Fra : peter_den_lumske
Vist : 206 gange
70 point
Dato : 15-07-04 17:24

Jeg har fået en virus!!!!! mit virus program kan ikke fjerne den men har sat den i karantæne!! men den har lagt sig i styre systemet så den gendaner bare sig selv!!
her er navn og destination worm.korgo.p system/volume/information

kan i hjælpe med at fjerne den!!!

Peter Den Lumske

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-07-04 17:38

Du skal bare læse denne side, og hente removal tool.
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.korgo.p.html
Virus der er i karantæne kan ikke gøre skade.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-07-04 17:38

Prøv at slå din systemgendannelse fra

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-07-04 18:38

På denne side kan du downloade et værktøj til fjernelse (nederst på siden), og ellers kan du læse om virustype og den skade den vil forårsage.
Der er tale om en orm, der udnytter en svaghed i Lsasser filen og du skal derfor opdatere din computer på Windows update.
http://www.bitdefender.com/html/virusinfo.php?menu_id=1&v_id=274#