/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Er det normalt??
Fra : benjabenja
Vist : 2527 gange
100 point
Dato : 14-07-04 19:51

Jeg synes ikke min Penis er særlig stor den er kun 3-5 cm når den er slap og ca 15 når den er stiv. Jeg er 15 år og vil hører om den vil vokse mere??

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-07-04 19:52

Den vil sikkert vokse en del endnu.
15 cm. er ikke for lidt.... det er helt normalt.
Vent til du er 22-23 år, så skal du bare se...

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 14-07-04 19:56

Det er helt normalt.
Gennemsnittet er faktisk 14 cm, så den er ikke for lille hvis det er det du spekulerer på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-04 19:59

..Og skulle dette ikke ske? Ja, så er det 'smørelsen & 'gørelsen ..ikke 'størrelsen' det gælder

Normalt er man først 'udvokset' dernede omkring 18-20 års alderen; som Mordex påpeger, men hvis det kan være nogen 'trøst', så er pigerne lige så forskellige under navlen. Prøv f.eks. at spørge dem om størrelsen på deres pessar ...og se dem rødme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-07-04 20:04

Det er surt hvis den bliver for stor...
Jeg kan f.eks. ikke "banke helt i bund", da det gør ondt på damen(erne)
Det ville sikkert ellers være dejligt at prøve, så det er ikke for godt hvis den bliver støører end partneren kan klare... Skeder har også deres grænser for hvor dybe de kan blive....

Mordex.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-04 20:11

Selv hvis det er et "Monster", som Mordex åbentbart er udstyret med, vil jeg garantere der findes huller, hvor han kan sidde på kanten og vaske fødder

Kvinder kan føde børn Mordex !!!

.dvs. nogen skal dog 'klippes'

Hør nu benjabenja : Vi er alle forskellig skabt : Høje, lave, tykke, tynde, brede, smalle, små og store.

Dét er bare fedt

Du skal i hvert fald ikke frygte; din seksualitet kun sidder DÉR !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-07-04 20:12

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-07-04 20:17

Øh, vaske fødder Molo. Er det noget du vil uddybe?!

--> benjabenja
Jeg er ret sikker på, at en tissemand på 15.cm, er mere brugbar og sjovere end Mordex's tissemand

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 14-07-04 20:18

Som MOLO skriver, den er bare fin benjabenja - på med krum hals og stiverik, du møder helt sikkert kvinder som er rigeligt tilfreds med din også. Pøj-Pøj

Mordex: Hvad ville du gøre hvis du mødte en kvinde med strittende fortænder og hinkestensbriller, udstyret med et håromkrandset hul på 15 - 20 cm i diameter ?

Løbe skrigende bort? Nej vel. Du ville prøve om du kunne presse den i alligevel.

mvh Benny

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-07-04 20:20

Den forstod jeg ikke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-07-04 20:22

Men som profilen Smut engang skrev i en tråd angående størrelsen på en penis:

Citat
en pik er ca 16 cm igennemsnit og en skede er ca 18 cm "dyb" prøv og tænk på hvor meget ubrugt fisse der går rundt inde i kbh :-D

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 14-07-04 20:25

Mordex: prøv at læse den igen.
Det var før i tiden en skraldemand jeg kendte, han spurgte mig altid hvad jeg ville gøre hvis jeg mødte en kvinde med sådan en kæmpe.....
- når jeg så svarede, at det vidste jeg ikke sagde han: ja, jeg ville sku prøve om jeg kunne presse den i alligevel. (det var det med de størrelser)

Benny

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-07-04 20:34

Ja, ja. Ok.
Det er faktisk sandt det jeg skrev, men det betyder jo ikke at den er mega monster stor. Den kunne jo ligeså godt kun have været 18 cm..... Det er ikke et monstrum, men det gør sq ondt på det pæne køn alligevel...
Så det er ikke størrelsen men gørelsen som Molo skriver.

Mordex.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-04 20:35

creamygirl -> Jeg bruger str. 43, så det bliver nok udvide i stedet

Holda op, der er gået teenage i den hva' ?

benjabenja -> Håber du kan grine lidt af de 'sjove' bemærkninger, men os 'voksne' er altså dumme at høre på en gang imellem

Jeg vil stadig mene; du intet har at skamme dig over med en sjover på omkring 15.

Minder mig iøvrigt om et lignende spørgsmål her på Kandu.dk : http://www.kandu.dk/dk/spg/23939

Her er et billede (..nederst) jeg har fundet herinde på kandu.dk : http://leech.dk/bubblegum.php/womansnightmare.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-07-04 20:40

hehe..! okay så kan de altså blive for små. Har i øvrigt set den før Molo

Ham her må da siges at være et monster
http://leech.dk/bubblegum.php/penisss.jpg

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 14-07-04 20:42

benjabenja: Kik engang på det billede i MOLOKYLE´s link, så kan du se hvad der menes. Men husk på du, at den vokser med opgaven.
Nå, men inden det bliver til smalltalk vil jeg ønske dig held og lykke med det, du kan se frem til 3-4 år endnu hvor den ganske givet vil vokse, så som sagt bare gå til den.
mange hilsener Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-04 20:49

creamygirl -> Det anede mig; det var et billede af en af dine tilbedere Hvem ...tedd ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-07-04 21:18

Tedd who?!? troede du var min tilbeder Molomix.
Creamy blev snydt endnu engang

Sorry benjabenja - nu skal jeg nok holde mig fra at spamme mere

Kommentar
Fra : smut

Dato : 14-07-04 21:43

en lille der snurre rundt er bedre end en stor der gør ondt
bare rolig den er helt normal jeg har mødt mange piger og de er lige så forskellige som os fyre mogle gange er det som at stikke en rød pølse ind i brøndbyhallen og andre gange får man nærmest kryllet forhuden helt op om nosserne sådan er det bare men det opdager du nok når du har nogle flere år på bagen
bare klem på du går de sjoveste år i møde nu og de næste 10 år frem

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-07-04 22:49

Mordex

der kan du bare se bivirkningen af steoider store mand.

per

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-07-04 22:50

Hov, hov.... hvem siger noget om AS???

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-07-04 22:52

smut

kryllet helt op om nosserne, det kunne jo være at pigen ikke tænder på dig har du tænkt på det, det kunne være at du skulle udstyres med en tube eksplorationscrem, se det kunne jeg stave til (hvorfor tror du )

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-07-04 22:54

kryllet = krøllet

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-07-04 00:31

forde pigerne ikke tænder på dig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-07-04 00:35

Hvad har I gang i her?!?
Kæmper I om at blive kandu´s Alfa han

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-07-04 08:28

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-07-04 09:03

Og her sidder jeg med den i hånden, og tænker... musen altså.
Når man nu skal måle, så der jo mange måder at måle på,
min er 70cm. .... fra gulvet, når jeg står op uden sko på.

Det er jo ikke størrelsen der gør så meget, tror at de fleste syntes at deres virker lille,
det ses jo i omklædningsrum, hvor alle smugkikker på sidemændernes.

Der er også stor foreskel på om du kikker ned af dig selv, eller om du kikker på dig selv i et spejl.
Og om udseendet, så tænk lige hvordan mange piger lider, når de ser sig selv i et spejl.
Der er en i min omgangskreds, tror jeg har kendt hende i over 20 år.
Jeg har altid tænkt 'gad vist hvordan hun egentlig ser ud under masken',
Jeg tror hun er ganske pæn, men hun vil åbenbart holde sig skjult under et lag spartelmasse.

tænk hvis man var pige, så kunne man camufler sig, for bankens overvågningskameraer, uden at det er mistænkeligt

Lige til sidst, hellere mere fisse end mere pik.

Hav en god dag !
Hilsen Natmaden

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 15-07-04 15:19

tak for svarene

Godkendelse af svar
Fra : benjabenja