/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
blindrør på star traffic?
Fra : Frostie
Vist : 727 gange
50 point
Dato : 14-07-04 12:38

jeg har li købt og sat polini star traffic på min jog, og nu kører den kun omkring de 30-35km.. På jog'en sidder der Malossi sport og Hebo vario byrde den så ik kører hurtigere, er det fordi der sidder et blindrør i star traffic'en.
hvis ja hvordan fjerner man det??

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-07-04 13:13

Kan du se blindrøret??

Kommentar
Fra : Frostie

Dato : 14-07-04 13:41

nei men jeg har hørt der skulle være begræsning der hvor røgen kommer ud fra, den der tut ... men hvis det er ik det som er galt hva ka det så være?. det ligesom man godt ka mærke omdregningerne med den kører bare super langsomt, for det er jo cylle og vario i..

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-07-04 13:43

Hvor har du købt udstødningen?

Kommentar
Fra : Frostie

Dato : 14-07-04 13:45

Holmgaard-ScooterService.dk

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-07-04 13:47

Det bedste du kan gøre er at ringe til dem og spørge om der sidder en begrænsning i røret. De ved det bedst selv, og det er ikke andet end 2 min i telefonen...

Kommentar
Fra : Frostie

Dato : 14-07-04 14:09

ka det være fordi dysen er for lille.. der er dyse 90 i nu??

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-07-04 14:16

Hvis den kørte hurtigere før, er det næppe dysen´s skyld...

Accepteret svar
Fra : jk6

Modtaget 50 point
Dato : 14-07-04 16:31

du skal have fjernet blindrøret...! den tut der sidder i enden må du ikke pille ved da den går hele vejen igennem udstødningen... Men skær blindrøret af, bank det fladt og svejs det sammen så det er fuldstændig tæt, så skal den nok komme til at køre...
har prøvet det på en NRG med polini sport cylinder. med blindrør gik den 70, uden næsten 100 :)

Godkendelse af svar
Fra : Frostie

Dato : 17-07-04 12:57

Tak for svaret jk6.