/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Hlælp
Fra : mahir
Vist : 1085 gange
50 point
Dato : 14-07-04 04:07

Hej der ude jeg så engang et produkt på DK4. som var et polerings og samtidig et meget efektift rense produkt som blev af prøvet på en campingvogn. Vil høre om der nogle der kender til det??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-04 08:09

Er det dette produkt, som du tænker på http://www.prox.dk/default.asp?action=details&item=218

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-04 08:28
Kommentar
Fra : LaVitaDK

Dato : 14-07-04 08:41

Der var et produkt som hed ASTONISH Power Cleaner som kunne det samme og er af engelsk oprindelse. det er en pastaagtig konsistens og med en masse små slibekorn i

Håber du kan bruge det til noget

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-07-04 09:33
Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-07-04 10:06

Nu kan alle "mirakelprodukter" fra TV-shop en hel masse!!!
Men bortset fra det kunne man på et tidspunkt købe det i nogen supermarkeder eller byggemarked.
Jeg ved ikke om man kan få det mere.
Men en god lakrens til bil/campingvogn er mindst ligeså god
Tænk for resten på, hvad en masse små slibekorn ville gøre ved din lak.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-07-04 10:08

Forresten hvis du vil kigge efter om det fås, var det i en dåse ca 10 cm høj, med et engelsk flag hele vejen rundt.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-07-04 10:11

dova

en masse små slibekorn er og var indholdet i Slipoline som er et aldeles udmærket produkt til rensning af lakerede overflader, så små slibekorn gør ingen skade men det renser.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-07-04 10:12

Slipoline ikke at forveksle med Slipol som kan fjerne lakken ved hårdhændet brug men samme fabrikat.

per

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-07-04 10:46

bibsamie, det var nu ikke slipoline jeg hentydede til, men Astonish.
Og m.h.t. slibekorn, skader det nogen steder og ikke andre. Tænk bare på tandpasta, det ville du kunne slibe lakken af en bil med.

Accepteret svar
Fra : ahj

Modtaget 50 point
Dato : 14-07-04 11:21

Det hed REN FRITID - har selv campingvogn og så udsendelsen. www.renfritid.dk

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 14-07-04 16:38

1000 tak for jeres svar og hjælp. Men mener at det var RENFRITID.

Godkendelse af svar
Fra : mahir

Dato : 14-07-04 16:38

Tak for svaret ahj.