/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sære opgavefiddus ???
Fra : gamle61
Vist : 315 gange
100 point
Dato : 13-07-04 23:13

har installeret XP prof (xp 1 dansk)og office 11
når jeg lukker en mappe op kommer der altid en blå firkant i venstre side med en masse ting jeg kan foretage og hvor andre steder den her mappe befinder sig - kan den ikke fjernes så jeg istedet ser alle mine mapper på stribe , det gør jeg ved at trykke på mapper og så kommer mine mapper i venstre side og jeg kan gøre hvad jeg nu er i gang med - den blå skiderik irriterer mig , kan den ikke fjernes og bedes om at blive væk
m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 23:34

Jeg ved ikke med XP men er det ikke det samme som i Win98 at vælge menuen : Vis-> og fjerne fluebenet ved ; Som Webside

? </MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 14-07-04 01:43

Sådan bruges Windows klassisk
Åbn Skærm i Kontrolpanel.
Klik på Windows klassisk under Tema under fanen Temaer.
Eller:
Klik på Start, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik derefter på Skærm, hvis du vil åbne Skærm.
Når du har markeret Windows klassisk, kan du ændre særskilte Windows-elementer, f.eks. vinduesrammer, ikoner og menuer. Klik på fanen Udseende, og klik derefter på Avanceret for at foretage ændringer.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 16-07-04 09:48

Tak for svaret pallebhansen.
dit forslag virkede og den forsvandt , det gjorde også alt det andet go'e der er ved xp - så jeg har skiftet tilbage og må finde mig i den tingest - tak for din ulejlighed - m.v.h. gamle61