/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
tedd så er der problemer med mafia igen
Fra : jyden_bording
Vist : 440 gange
1 point
Dato : 13-07-04 21:53

Pete's gunshop ligger i Hoboboken i nærheden af twisters hotel
1.drive to the 3rd Island using the Central Island Tunnel, And the Giuliano Bridge
2.from the Giuliano Bridge keep going strait until you need to turn. but dont turn keep going slow down as you do this, but, there is kind of a ally with fenses but you can blast right through them.
3.As you aproche your first streat turn right.
4.keep moving slowly down the road
5.as you are driving stop when you reach the construction road/walk way thingy-ma-jigger, than look to your left if you see a parkinglot with an ally go to it.
6.park in the parking lot.
7.find the door on the building next to the parking lot
8.when the action button comes on press it.
9. walk in and turn right.
10.than take a left and go into the basement.
10.there should be a large selection of guns, Spring field, sniper, pump action, grenades, Molotov coctails, colt, Magnum, Tommy gun, sawed of, bat, kife, And more.

hvor hed den side du fandt den side???? jeg skal nemlig gennem føre en mision hvor jeg skal forbi nogle vagter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sammen med en anden mand!!!!

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 13-07-04 22:15

snyd og Walkthroughs til næsten alle spil kan findes på denne side

http://gameguru.box.sk/

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 13-07-04 22:18

Walkthroughs hvordan får jeg dem?

Accepteret svar
Fra : danatool

Modtaget 11 point
Dato : 13-07-04 22:22

der er et søgefelt foroven bare skriv navnet på spilet og ........

lige til at hente

http://www.ggmania.com/cheat.php3?cheat=5834

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 13-07-04 22:24

ok....

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 13-07-04 22:38

jeg kan ikke slå hende kvinden i stuen ihjæld!! hun kommer altid ud... må man bruge pistol???på hende

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-04 23:35

Ikke hvis det er din kone

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 14-07-04 18:31

man har sq ikke nogle kone===!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : jyden_bording

Dato : 16-07-04 15:20

Tak for svaret danatool.