/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
sommerferie
Fra : smut
Vist : 652 gange
1 point
Dato : 13-07-04 13:29

herligt vejr at holde sommerferie i ikke med alle de brugere kan det ikke kun være mig der ærger mig over at holde sommerferie i sådan et p.. vejr

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-04 13:32

Haule maule - den værste sommer jeg kan huske

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-04 13:45

Og det ser sq ikke ud til at det bliver meget bedre de næste syv dage

http://www.dmi.dk/

Citat
Syvdøgnsudsigt

Tirsdag d. 13. juli 2004.
Syvdøgnsudsigt udsendt kl. 10.15.

Oversigt
Et lavtryk vest for Island vil efterhånden bevæge sig mod sydøst til Skotland. En tilhørende front passerer Danmark natten til torsdag, ledsaget af regn. Derefter strømmer noget varmere luft frem til os fra sydvest, men nye områder med regn- og tordenbyger ventes sidst på ugen og i weekenden at bevæge sig op over landet fra sydvest.

Vejrudsigt, der gælder til onsdag morgen
Mest skyet, men stort set tørt vejr, og temp. omkring 15 grader - i Nord- og Midtjylland og i eftermiddag måske også i det nordlige Sjælland dog nogen sol og temp. mellem 17 og 20 grader. Let til frisk, stedvis hård vind fra vest og nordvest. I aften og i nat efterhånden mest skyet i hele landet, men stort set tørt vejr. Temp. mellem 10 og 15 grader, og jævn til hård vestlig vind.

Onsdag
Mest skyet og først kun enkelte byger, men sidst på dagen regn vestfra, især i den sydlige del af landet. Dagtemp. mellem 15 og 18 grader og jævn til hård vestlig vind, som aftager lidt og drejer til sydvest. Til natten først regn, mest i de sydlige egne, men sidst på natten nogen opklaring vestfra. Temp. mellem 10 og 15 grader og let til frisk vind fra sydvest, som drejer til vest.

Torsdag
Mest tørt og mulighed for lidt sol, men til natten antagelig regn fra sydvest. Dagtemp. mellem 15 og 20 grader, om natten mellem 10 og 15 grader. Let til frisk vind fra vest, som aftager og drejer til sydvest.

Fredag
Mest skyet og til tider regn. Dagtemp. mellem 15 og 20 grader, om natten mellem 12 og 15 grader. Svag til jævn vind omkring sydvest.

Lørdag
Overvejende skyet vejr med kun enkelte solstrejf og efterhånden regn- eller tordenbyger de fleste steder. Dagtemp. mellem 17 og 22 grader, om natten omkring 15 grader. Svag til jævn vind omkring syd.

Søndag
Skyet og de fleste steder regn eller byger, stedvis med torden. Højeste temperaturer omkring 20 grader og ret svag vind. Til natten opklaring og mest tørt vejr, svag til jævn vind fra vest og nordvest, og 10 til 13 grader.

Mandag og tirsdag
Antageligt mere stabilt vejr med ret uændrede temp.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-07-04 13:45

Hej Smut

Jeg holder ikke sommerferie endnu og ærger mig ikke så meget over vejret....jeg ærger mig tilgengæld over at jeg er i Danmark Jeg er lige kommet hjem fra Italien, Amalfi og der var bare så dejlig, skønt og vidunderligt at jeg helst ville være blevet der for altid.

// Toupie
der er har tabt sit hjerte til Amalfi

Kommentar
Fra : 888

Dato : 13-07-04 13:49

Vildt deprimerende....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-04 13:50

Amalfi! tror ikke jeg ved hvor det ligger
Har været i Bibione, som ligger en spytklat fra Venedig, og der var dejligt.

Adriaterhavet, åhh det kunne jeg godt bruge lige nu...suuk!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-07-04 15:03

Solen skinner da her i himmerland

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-07-04 15:08

Hva' f.....tedd er du nu i Himmerland.
Solen skinner også her sønden for Mariager Fjord. Det blæser, men dejligt med sol.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-07-04 15:16

Creamygirl
Amalfi ligger syd for Napoli og er mere end dejligt
Sol sol og atter sol, himmelske is, lækker mad, skønne rødvine og hjertevarme mennesker....hvad mere kan man forlange .....nåhh jow, måske lige at Tedd havde været med he he

Der var faktisk så dejligt dernede, at jeg har meget svært ved at vænne mig til at være i DK igen så kan I ikke komme med en masse skønne ting om DK så jeg kan lære at sætte pris på Dk igen???

// Toupie

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-07-04 15:29

Hej duer(kan)

Dybt, dybt deprimerende..................
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 13-07-04 15:31

Vi har det mest pragtfulde vejr i Aalborg ! .. og det har vi også haft søndag og mandag.
/PG

Kommentar
Fra : smut

Dato : 13-07-04 17:56

lige nu skinner solen faktisk også her i nyk.sj lad os håbe det holder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 18:09

Opmuntring kommer her :

1.) http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskearter/makrel/ ..nederst er der masser af steder
2.) http://www.salar.dk/tipsmakrelfisker.html ...et lille tip som alternativ til forfanget
3.) http://www.fiskeskolen.dk/laer_at_fiske/fiskearter.doc/makrel.doc/ ..sådan kender man dem
4.) http://www.sportsfiskeren.dk/nyheder/Nyheder_2004/Juni/de_foerste_nordjyske/ ..de er der allerede !!!

Husk : http://www.lindblad.dk/produktsider/makrelmedhvidetjavser.htm

>»}}}(*>
>»}}}(*> >»}}}(*> >»}}}(*>
>»}}}(*> >»}}}(*> >»}}}(*<

>»}}}(*> >»}}}(*>
>»}}}(*>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-04 19:16

orv er det små makreller?!? hvor er de søde

("v")
"v"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 19:45

creamygirl -> Hvad tror du ?
^
._ / \
| |_ / \
|´>/ \
| |/ð \
| / \
|| \ ,
||_ OOoo~~~~<*)[[«<~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-04 20:11

LOL - det kan jeg ikke gætte sig hvad det er!

*(">["(">["
*( "o*(o" )
-(,)*)-(*(, )
l_)_)"(_(__l

God Sommer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-04 20:23

Ok..Jeg tror det er en mand, der står og tisser op af en pyramide...right?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 20:29

\\\ ///
( @ @ )
----oOOo-(_)-oOOo-----
Hai creamygirl
Oooo
oooO ( )
( ) ) /
\ ( (_/
\_)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-04 20:46

Hai Molo!

()''''()
( 'o' )
,-(,,,),,)-
(o)===(o)=

Vi spammer, og det må vi ikke
Fortæl dog lige, om jeg gættede rigtigt med manden der tisser?!?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 21:08

En lystfisker der er ude med snøren for at få lidt riv i kæppen

Tid til at ta' nogle gode svensk sild, ...selvom de lugter lidt af makrel

\\\_
>++}}++}(*>
//

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 21:24

Jeg sidder netop og ordner grejet ; skærper kroge, tjekker svirvler, springringe (..stål selvfølgelig), smører hjulet, samt finder priest og vægt frem

Priest ??? : http://www.nimpopo.com/acatalog/9727_000.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-04 21:46

hehe!! tror sq du er en sjov fætter Molomix

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 22:05

Tjaeh.. jeg faldt lige i et hul. Sad og funderede og fandt ud af at verdens dybeste hul befinder sig på Kola halvøen og er omkring 20.000 fod dybt. Det dybeste hul gravet i 'hånden' ligger i Kansas og er 109 fod dybt.

Det er de særeste ting man lærer på nettet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 22:08

109 et eller andet formoder jeg ..næppe fod ?

http://www.peteena.com/HOLE.HTM

Verdens dybeste ? http://www.madsci.org/posts/archives/mar97/855593397.Es.r.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-04 22:22

Jeg vidste det! - du er en nørd

Det er ok Molo, min mor lærte mig nemlig, at jeg skal være sød mod alle de nørder jeg møder - da jeg sikkert vil komme til at arbejde for dem senere i livet!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 22:40

Tak for komplimentet creamygirl

Selvfølgelig er jeg en nørd

...og en hængerøv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-04 19:41

smut -> Min ven ; Lange Mads var på sundet med Øby forleden. Masser af småtorsk (47 over 1.5 kilo ombord) og masser af sild, men makrellerne er så småt begyndt at komme med ombord også

I Mörrum hentede 2 bekendte fra Christiania i fredags : Laks 12,5 kg. !!! og 4 Ørred over 6 kg på 4 timer (kl. 19-23), men de er fluefiskere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smut

Dato : 14-07-04 22:38

det lyder jo som om vi kan få en fornøjelig tur selv om selve fangsten ikke behøver være det der betyder det helt store bare det og komme en tur på vandet og fiske lidt......
jeg har forresten en 17fod dory jolle (5.2*2.2m) med en 60hk og en 10 hk 4t trolling motor den er der blevet fanget en del laks og ørreder fra ude ved rørvig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-04 22:56

Der er visk gået fisk i spørgsmålet! Har I ikke set vand her i "sommer"?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-04 22:56

Vand nok mente jeg! Tror der er kommet vand i mit keyboard

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-04 23:14

Tror jeg snart rejser til Amalfi Toupie babe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-04 23:16

Men kun hvis du tar med

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-07-04 23:20

Tedd
Det hedder ikke "babe" men "bella" når det er Amalfi men jeg tager gerne med dig hvis du køber billetterne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-04 23:25

Ma bella spaggetti gorgonzola!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-07-04 23:28

Dér røg den romance

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-07-04 23:32

Ahhh, er det bare jer to der spammer?!?
Og dig Tedd - du havde så travlt med om Molo og jeg var gået over til MSN.
Mon ikke I to snart bør overveje det

//Creamy the B.I.T.C.H
(Babe In Totally Control of Herself)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-07-04 23:44

Creamygirl
ikke før Tedd har lært at bella og spaggetti gorgonzola overhoved ikke høre sammen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-04 23:45

Ma bella poularde!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-07-04 23:47

Tedd du er uforbederlig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-04 23:48

Ja det er jo en skam du kun er til 15 cm Creamy!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-07-04 23:53

Creamygirl, du må godt få ham - han er total ukultiveret og ikke til at styre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-07-04 23:55

Øv nu havde jeg ellers lige købt billetterne!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-07-04 00:01

hehe..så du det link jeg lagde ind med ham den 'scary' og alle tissemændende Tedd?!
Haule MAule, han er sq ugly, og Molo antydede at det kunne være dig

Ved godt det ikke er fair, men hver gang jeg møder dig og Toupie i en tråd - så får jeg de her billeder frem på nethinden.

Toupie til Tedd :http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/1285
Tedd til Toupie http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/1286

Og Tedd, du slår sq en prut

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-04 00:12

Hvor har du mit billed fra Creamy?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-07-04 00:25

Jeg tog billedet til en fest vi var til sidste sommer

Har du overset dette spørgsmål, som er til dig Tedd?!?
http://www.kandu.dk/dk/spg/45028

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-04 10:09

tedd -> Jeg ka' da også Italiensk :

Mama-mia sadistico la bambino fiasco = Mor torturerer det handicappede barn

Jeg kører ud til the1best om en times tid, så I må sgu nok undvære mig det meste af dagen

Fortvivl ikke! Jeg vender frygtelig tilbage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-04 10:09

tedd -> Jeg ka' da også Italiensk :

Mama-mia sadistico la bambino fiasco = Mor torturerer det handicappede barn

Jeg kører ud til the1best om en times tid, så I må sgu nok undvære mig det meste af dagen

Fortvivl ikke! Jeg vender frygtelig tilbage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-04 10:45

Creamygirl
Du har en herlig fantasi, bare synd den er SÅ langt fra virkeligheden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-04 10:49

Ged i Kandu.dk. Sikkert fordi jeg truede med at skruppe af for idag.

Imidlertid skal min cremygirl lige have dette inden jeg smutter : http://www.crownjewels.com/cards/sample.html
..eller du kan vælge en ting herfra : http://kiwijewels.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-07-04 11:55

Toupie Toupie...altså! *ryster på hovedet*
Havde det været langt fra virkeligheden, havde du slet ikke følt trang til
at orintere OS om det
Men fortvivl ikke kære medsøster, Manmorpher 2004 klarer snildt dit problem,
og hvem ved! måske kommer der snart en Womanmorpher, som så kan klare
Tedd´s problem
http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/2322

Molo, kære Molo! du er bare så sød, og jeg vælger musikken.
Er der noget jeg IKKE er, så er det krævende - Jeg kunne ikke som Toupie drømme om, at afkræve min netkæreste en billet til Amalfi

Molomix, You Make Me Wanna Shout
http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/991

//Creamy the B.I.T.C.H
(Babe In Totally Control of Herself)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-04 12:13

Ja ja Creamygirl jeg kan kun sige >> der er så meget du ikke ved<<

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-07-04 12:35

Jamen siden du nu bliver ved at bore i det, så lad mig gætte Toupie. Du og Tedd er begge fotomodeller (men arbejdsløse) I er på MSN sideløbende med at I fjoller rundt herinde, og tror minsandten, at I narrer os allesammen.
Var det det du gerne vil have mig til at skrive?!?

Nå, har ikke mere tid idag. Er på vej til Blokhus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-04 13:06

God tur til Blokhus, håber vejret er bliver bedre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-04 13:52

Er på vej tilen foto session

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-07-04 17:52

2 timer tager det at køre fra Århus til Blokhus, and whoops here I am.
Strand og hav kun en spytklat væk - dejligt..!
Spa, sauna og comp indendøre. Hvad mere kan man forlange Nå ja, solen måske, men den kommer nok. Lige nu står den på Humlevand og Dire Straits fra et fedt B&O anlæg*æv bæv bussemand*

Molomix, du troede dig med garanti sikker på at være fri for mig, but If you think you're getting away I will prove you wrong

hehe Tedd, lad du blot være med dit pralen. Vi ved det er løgn med den foto session. Send dem dog dine sko og sokker - alle ved du kun fodmodel

//Creamy the B.I.T.C.H
(Babe In Totally Control of Herself)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-04 19:52

creamygirl -> Disse metervarer af billige tegnefilmklip er ved at være lige en kende for ensformige til min smag.

Find på noget andet ...altså.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kraus70

Dato : 15-07-04 22:05

jeg holder sommerferie her på kandu hvor jeg har travlt med at belære visse typer kanduer om ikke at belære andre
molokyle er den næste på min liste. hvad helvede rager det dig hvafor tegnefilmklip der bliver brugt i diverse indlæg???? du bruger selv rigelig med engelske links i masser af dine indlæg, og nu fortæller jeg dig at de er en kende for udenlandske til min smag.
find på noget andet.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-07-04 22:45

>kraus70<

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-07-04 23:15

Hejsa kraus70

Det er vist tydeligt, at du ikke helt følger helt med her på Kandu, så du må da også bruge tiden på andet end os

Og så lige et enkelt spørgsmål: hvorfor skal du belære visse typer om ikke at belære andre??? .......tror du ikke bare det ender med, at der kommer én en dag og belærer dig om ikke at belære andre!!

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 08:24

kraus -> Diu åbenbart ikke er i stand til at læse indenad. ENSFORMIGE står der, ikke udenlandske.

Toupie -> Dér kom du mig i forkøbet mht. til den rekursive definition :

Du må ikke belære andre om, de ikke må belære endre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 08:26

-> Diu..... ??? Rettelse :

kraus -> Du er åbenbart ikke i stand til at læse indenad. ENSFORMIGE står der, ikke udenlandske !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 08:39

Kraus70 -> Du får iøvrigt travl, hvis du skal underbygge dine påstulater med lidt statistisk materiale. Jeg har besvaret ca. 450 spørgmål og deltaget i det 10 dobbelte antal

Go' fornøjelse og velkommen på Kandu.dk

Citat
Velkommen til kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper, kurser og vidensdeling.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 08:42

Ps. endnu sjovere bliver det, hvis du også begynder at rette mine stave/slåfejl. Jeg laver ca. 200 om dagen

>\MLOKOELY<

Kommentar
Fra : smut

Dato : 16-07-04 08:53

hej molo har du nogen ide om hvilken dag der ville passe dig bedst til en makreltur? jeg har ferie næste uge med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 09:06

smut -> Jeg har lige hørt vejudsigt og tirsdag lyder som en go' idé og passer mig glimrende

Kraus70 -> Her kan du læse min vægtige argumenter for at bruge engelske link i hovedparten af mine kommentare : http://kandu.dk/dk/spg/45035

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-04 10:51

Nå nå, lad nu lige Creamymor glatte ud her, inden der går alt for meget Gøg & Gokke i og omkring Molo´s utilfredshed over mine links..!
Ingen grund til at fare i hovederne på hinanden af den grund.

Nu er det bare sådan, at når jeg sætter links ind i et indlæg, så sidder jeg ikke og overvejer om alle på kandu kan more sig over dem, og havde jeg været interesseret i at få mine links bedømt, havde jeg lagt dem ud i tipssektionen

Et godt råd til dig Molomix: Når du ser mine indsatte 'flowgo links' (Det er jo synligt, hvor de kommer fra), så skøjter du forbi uden at åbne dem......PÆRELET,
med mindre din mus da er styret af magiske kræfter

Her har I lige et til af disse metervarer af billige tegnefilmklip:
http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/4476

Og Molo, du skøjter blot videre

Ps. Jeg gider ikke som Molo, at argumentere for, hvorfor jeg bruger disse 'flowgo links'
Du viser blot, at du er blevet ramt på en øm tå Molodengse..!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 11:07

creamygirl -> INGEN link skal gå min næse forbi Jeg er simpelthen for nysgerrig

Blev helt nervøs for du var fortsat til Løkken : Flere anholdte der havde udvist voldsom, larmende og truende optræden og måtte overnatte i detentionen : http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=256188

Er der iøvrigt nogle gode badejern, du kan muntre dig med i det nordjyske indtil jeg popper frisk, veloplagt og iført G-streng, op om 14 dages tid ? http://www.lolfun.com/index.cfm?action=content&id=4484

tedd -> Jeg fandt ud af 'kopier link' problemet her på kandu.dk. Når jeg logger ind ved blot at skrive kandu.dk i min browsers adresselinje kommer www ikke med, når jeg vælger : Kopier genvej...
Dette har jeg ændret, så jeg nu logger ind med http://www.xxxx.xx og får derved www'erne med i alle link der indeholder dette akronym.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 11:12

Gad vide om tedd er online nu ???

http://www.lolfun.com/index.cfm?action=content&id=2171

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-04 11:52

Damn Molo!! Det byder du mig, når jeg lige er stået op!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-04 11:55

Det der med www har været almen viden i flere måneder! Sig mig læser du kun dine egne indlæg Moko (sig det på jysk)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 17:11

tedd -> Almen viden ? Sig mig tror du jeg er synsk ? Jeg bøjer mig blot for jeres krav om accessibility ( http://www.w3.org/WAI/ ) og jeres manglende viden om hvordan TCP/IP ( http://www.wordiq.com/definition/Internet_protocol_suite ) er skruet sammen.

Når Muhammed ikke vil komme til bjerget ? Må bjerget komme til Muhammed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-04 10:49

smut -> Jeg har reserveret pladser og sendt dig en emil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 15:13

smut -> Død HD'er Surt...!

Så har du måske heller ikke fulgt med her ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 15:15

Nåeh jo ...ellers ku' du jo ikke vide jeg havde send dig en emil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smut

Dato : 19-07-04 15:23

jo jeg har fulgt lidt med nu skal jeg bare se og få brændt det ned som jeg kan få adgang til det er lykkedes mig og installere windows på en anden hd mens den gamle stadig sidder i så nu må vi se hvor meget jeg kan hente fra den defekte
men så var der jo en god undskyldning for at købe 2 nye 160 gb hd`er så skal jeg bare lige finde ud af hvordan jeg installere dem så de køre raid men det går jo nok med det

vi ses i morgen tidlig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 15:25

Dét gør vi. Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 12:27

Du har jo sikkert hørt det smut, men jeg har et gavekort på 400 kr. liggende at vente på du får lyst/tid til at omgøre den famøse tur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smut

Dato : 26-07-04 22:43

yep jeg har hørt det og det skal nok blive sjovt
er de begyndt at fange makreller sådan for alvor, eller lader de vente på sig?
selv om vi ikke kom ud med øby havde vi da en meget hyggelig dag

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 1 point
Dato : 27-07-04 07:46

Naaaaarhhhh.... Makrellerne er endnu ikke rigtigt kommet ud af starthullerne, men nu er alle turbådene så småt ved at vende tilbage til Øresund efter at have været på torske eventyr ved Bornholm. Netop fordi; makrel og sildefiskeriet er ved at gå igang. Min kammerat Erik si'r de første makrel er nogle 'pislinger' der ikke er værd at sejle efter, så han gider ikke tage ud før vi når september, men han har nu også altid været lidt mærkelig

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : smut

Dato : 07-08-04 08:53

hovsa nu er min sommerferie jo overstået for længst så må jeg jo hellere få lukker tråden.
god sommerferie til dem som endnu har noget tilgode

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 09:00

smut -> Nu skal jeg jo også arbejde fra på onsdag. Vi må prøve at finde en 'fridag' først i september, så vi ka' få nakket de makreller

CU & Tak for pointet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smut

Dato : 07-08-04 10:50

>molo<
hvor har du fået arbejde? det lyder som en god ide med en makrel tur i september

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 11:00

I første omgang praktikplads som 'føl' i NETHULEN i Sidegadeprojektet på Vesterbro, som IT-instruktør/Admin. : http://www.nethulen.dk/html/index.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smut

Dato : 07-08-04 13:58

det lyder da til at være meget spændende tillykke med det