/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gode råd mod Tømmermænd?!?
Fra : creamygirl
Vist : 1519 gange
184 point
Dato : 11-07-04 22:42

Jeg var i byen i aftes, year!!!!
og vågnede som forventet op med allerh...... tømmermænd ....øv..!
Men men men...kan det virkelig passe at det skal blive ved?!, og hvad i alverden gør andre mennesker for at få det bedre?! Jeg mener ikke at jeg plejer få det SÅ dårligt, SÅ længe, og mit spørgsmål går derfor på. Hvad gør jeg næste gang for at undgå disse ubehageligheder.

Ja, jeg er ikke typen der siger 'aldrig mere' - velvidende at den eneste jeg narrer er mig selv. Jeg er såmænd på den igen om en uges tid...hehe, så please!
kom med alle jeres gode råd. Det bedste råd får 184 æhøh øl - ahhh pjat, så 184 superpoint da.

//Creamy (med ondt i håret, og urin i alkoholen)

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-07-04 22:44

Kærnemælk, en øl, eller stærk kaffe.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-07-04 22:48

Det allerbedste råd mod tømmermænd: Lad være med at drikke
Øv jeg ved hvordan det føles.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-04 22:49

To Panodil af dem der opløses i vand gør underværker hos mig Ellers er der vist kun flere øl der kan kurere det! Meget af det er jo mavesyrebalancen der er gået i udu, så muligvis osse samarin, eller natron. Og masser af vand skader heller ikke, da din væskebalance osse er i udu!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-07-04 22:49

Efter jeg sluttede ryge har jeg ikke haft ordentlige tømmermænd,savner det faktisk en gang imellem

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 11-07-04 22:52

Det plejer at hjælpe mig at drikke ligeså meget vand, som jeg indtager alkohol. Et glas vand for hver genstand, jeg drikker og så et stort glas vand + en håndmad + et par Treo lige inden sengetid.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-04 22:53

Gode råd til forebyggelse:

- Kvinder: Lad være med at konkurrere med mændene om at hælde mest indenbords.

Fra denne side http://www.jerk.dk/toemmermaend.htm

ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-04 22:56

Her er lidt mere om tømmermænd http://www.houseofmagic.dk/hangover.htm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 22:57

Her er det første svar jeg fandt på Google, da jeg søgte på tømmermænd og netdoktor :

http://www.netdoktor.dk/Q&A/answers.asp?QID=297369&CID=33&p=1

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-04 22:57

Shit Ans, dit link fortæller mig, at min hjerne er skrumpet.
Det er da lige til at gå i druk over..!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-04 22:59

AV min hjernecelle!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-04 22:59

Ahhh Molomix. Der er sq ikke tale om Extacy, amfetamin, kokain, syllesobiner, og LSD - kun almindeligt humlevand

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-04 23:02

Ja, av mine to hjerneceller. Kan se det for mig - de sidder og rafler løgn,om hvem der skal give den næste..!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-04 23:02
Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-07-04 23:03

Sørg for at drikke rigeligt med vand, dagen før og dagen efter. En god gåtur i det friske vejr, kan mulig også hjælpe. Jeg ved ikke hvad der hjælper, det kommer sikkert også an på hvad man har drukket.
Det ene virker på den og ikke på den anden, det er lidt det samme med hikke.

Hos mig, er det værst hvis jeg har blandet, øl, vin og spiritus sammen.
Holder jeg mig til en ting, går det lidt bedre. Så er tømmermændene ikke så slemme.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 23:10

tedd -> Nåeh.. det er derfor du ikke har tid at hjælpe mig. Du sidder her og sladre i stedet for at komme op med noget genialt her : http://kandu.dk/dk/spg/44881

creamygirl -> Jeg ved det, men det gør Google åbenbart ikke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-04 23:11

Hent du et gals vand og et til og et til og et til ............. drik det og på et tidspunkt (i denne smalltalk) bliver du træt, går i seng og vågner uden tømmermænd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-04 23:12

Er Molo og Creamy gået over til MSN? Hvor er alle kyssene?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 23:12

creamygirl -> Min erfaring siger mig man blot skal lade være at blive ældre. Som ung var der så vidt jeg husker, aldrig problemer med tømmermænd.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-04 23:13

Molo man kan ikke bruge jpg til html, da jpg skal udpakkes først og den rutine findes ikke!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-04 23:13

tedd, brug ikke molos link, du er ikke logget ind

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 23:15

Ps. creamygirl -> http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 23:16

tedd -> 123nu fortæller os snart hvordan...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-04 23:24

Så et råd her fra vitamindoktoren http://www.vitamindoktor.com/ad203/

Kommentar
Fra : smut

Dato : 11-07-04 23:26

jeg plejer at bruge en god film masser af cola og en sofa det virker hvergang

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-04 23:32

Tjekker de gode råd ud næste weekend. Kan godt lide det link fra Ans, hvor der foreslåes Cola og Formel 1 Tak for nu..!

Ahhh Tedd, Molomix og jeg MSN'er ikke. Vi begrænser det til Kandulove

Værsgo´min søde Molomix ! http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/1534
Tror det er dine til højre*S*

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 11-07-04 23:33

Det er vel også bedre med alm tømmermænd end moralsketømmermænd

Asim

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-07-04 23:37

Der findes en masse gamle "husgeråd" overfor tømmemænd, problemet er blot at der er ingen der hjælper. Der findes dog to metoder for at undgå tømmermænd, lad være med at drikke, og det andet, hold branderten ved lige.

Problemet er den kemiske proces der foregår fra alkohol til sukker. Et af stofferne man bliver dårlige af, er aldehyd, det rene giftstof, det er det man bliver dårlig af.

Og så er den endelig en metode der altid hjælper, en sild bundet i en snor, slug den og trær den op når de har gjort det 10 - 20 gange, er der garanteret ikke mere tilbage i mavesækken at kaste op.

Skål

ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-04 23:38

Har luret dig Creamy! Du har slet ikke tømmermænd, du er bare ude på at få opmærksomhed!!

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 11-07-04 23:44

hejsa
man skal rejse sig ved det træ man er faldet - meeen ikke kravle op i det igen: meaning: 1-2 reparations-bajere klarer det værste og derefter cola og pommes-frites med masser af salt. og så sove sove sove til en videofilm.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-04 23:46

Og hvad så Tedd?!? er der no'et galt i det?!?
Hvem vil ikke gerne pylres om, bare en gang imellem? .....Tømmermænd er sq da oplagt til at opnå lidt omsorg...eller hur?!?!?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-04 23:47

Alle ved at det bedste middel mod tømmermænd er vegemite !

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-04 23:51

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 12-07-04 00:01

HOLD DIG FRA FINE FESTIVAL-ØLLENE! Og ellers så spis saltchips og drik rød sodavand inden byturen. Det skulle hjælpe. Og hvis ikke: PANODIL ZAP!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-04 00:03

tedd -> Sært som du er vild med det stads ...nåeh, men jeg tror 123nu fik budskabet

Pisse irriterende at komme med det eneste korrekte svar og så blive irettesat af en ignorant, der ikke selv ved, hvad der spørges om

Husk det creamygirl ....når der skal deles påænger ud

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 12-07-04 00:31

1. Start dagen med en rep. pils, men sørg for den ikke er for kold da det smadrer din sarte druk mave.
2. Få noget frisk luft ved at gå ned på McD hvor du køber en cola-cola og en omgang alt for salte fritter.
3. Lej en film og køb noget salt lakrids.
4. Fis husleje af på sofaen mens dine tømmermænd på forunderlig vis fordufter.
Har altid virket for mig.....
fluffy

Kommentar
Fra : BadBoyBobby

Dato : 12-07-04 01:28

Tømmermænd er indbildning ligesom hovedpine. søsyge, køresyge osv. Prøv at lave 50 englehop efterfulgt af 50 reaktionsøvelser.
Derefter stiller du dig op, og råber højt: JEG ER EN STÆRK MAND, OG JEG LADER MIG IKKE PÅVIRKE AF SVÆKLINGE SYMPTOMER. FRA NU AF HAR JEG ALDRIG MERE HOVEDPINE, MIGRÆNE ELLER ANDET SVÆKLNGE PJAT.
SÅLEDES STÅR DET SKREVET, SÅLEDES BLIVER DET GJORT.

Gør det, så slipper du for tømmermænd.

Kommentar
Fra : BadBoyBobby

Dato : 12-07-04 01:32

Du skulle bare vide hvor meget magt man i vikeligheden har over sit sind.

De fleste vil selvfølgelig latterligøre mit indlæg. Og det er de selv samme personer der har evige tømmermænd, og fuldstændig er fritaget for magten over sit eget ego. For det har de jo lært er rigtigt.
De har dog ikke prøvet at udforske sit sind, men kun fulgt andres råd, som en lemming ville gøre det.

Kommentar
Fra : Kraus70

Dato : 12-07-04 09:55

en filur-is og tre grønne tuborg

Accepteret svar
Fra : Cookies

Modtaget 184 point
Dato : 16-07-04 18:42

Indtagelse af B-vitaminer før drukturen skulle efter sigende gøre en kæmpe forskel dagen derpå. B2 er velegnet, men B1-vitaminer er de bedste.

Er det ikke tilstrækkeligt, så snup et tourpass i BonBon land.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 16-07-04 19:06

Ifølge de lokale alkoholikere i Puerto Rico skulle det hjælpe at gnide en halv citron under "drikke-armen".

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 20:12

Cookies er inde på noget : Godt med stærke B-vitaminer; B-Combin (Stærk) fra apoteket = 36.75 pr. 100 stk.

Man tisser gult flere dage efter

..men det tager morgen-kvalmen og opkast øvelserne !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 20:14

...men det er nu bedst at lade være med at blive gammel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smut

Dato : 16-07-04 21:29

jeg kan kun give molo ret i det sidste indlæg.når du når de 30, så skal jeg lige love for tømmermændene tar fat dagen derpå

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 23-07-04 13:53

Tak for svaret Cookies.
Forsøger mig med disse B-vit ved næste 'sygdomsperiode'