/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Kan ikke forstørre et thumbnail på en si~
Fra : Herbman
Vist : 486 gange
280 point
Dato : 11-07-04 22:09

Jeg kan ikke forstørre billederne på qxl.dk.
Jeg kan gøre det alle andre steder. Hvad kan der være galt?
Kan gøre det på min søsters computer, men ikke på min.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 11-07-04 23:14

Hvad forsøger du at forstørre den med?

Kommentar
Fra : Herbman

Dato : 20-07-04 00:26

Med musen

Kommentar
Fra : Herbman

Dato : 25-08-04 07:23

En eller anden læg et eller andet tilfældigt svar så jeg ikke skal give point til hansen9 for hans ubrugelige indlæg

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 280 point
Dato : 25-08-04 07:35

er det fra din egen side, så mangler der måske en link til der hvor billederne er i fuld størrelse.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 25-08-04 07:38

undsyld, jeg læste ikke spørgsmålet ordentligt. det kan være et spørgsmål om din pc er langsommere,og skal have mere tid, eller ikke har RAM noktil at håndtere billederne, og endeligt kan du have problemer med din forbindelse.

Godkendelse af svar
Fra : Herbman

Dato : 26-08-04 08:10

Tak for svaret A.C.Rosmon.