/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hjælp!!!!!!!!!!!! mafia
Fra : jyden_bording
Vist : 412 gange
1 point
Dato : 11-07-04 20:11

der er en bane jeg ikke kan gennem føre... den hvor man skal køre den rasserløb på banen...... jeg har gennem føret den hvor man skal køre over til det bilværksted.... og få den tunet... hvordan kommer jeg vidre............................ og i free ride... hvor ligger yellow peté´s gunshop???? plz hjælp

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 11-07-04 20:19

har ikke spillet så kan ikke hjælpe

Kommentar
Fra : perto

Dato : 11-07-04 20:46

har heller ikk spillet!!! :P

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-04 21:15

Det er bedst at bruge et joystick eller et rat til at gennemføre den bane du snakker om!
Du skal bruge kortet til at finde Pete's gunshop, mener du skal trykke på tab tasten!

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 11-07-04 21:16

jamen tedd hvad ø ligger den på og hvor på øen????? jeg har kigget!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-04 21:23

Du har jo osse et kompass! Følg det!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-04 21:24

Har ikke spillet det i lang tid, men jeg kan da huske jeg fandt det! Mener osse du kan zoome ud på kortet!

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 11-07-04 21:24

følg det????????????????????? hvorhen??????? jeg har køret hele banen igenmen.. uden noget!!! sig det....plz

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-04 21:27

Du skal ud til væddeløbsbanen, har du ikke været forbi der?

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 11-07-04 21:28

jov... men ligger pete´s gunshop der?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-04 21:32

Kan desværre ikke huske det! Men det må da kunne findes via kortet eller kompasset?

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 11-07-04 21:33
Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 11-07-04 21:37

kan du huske om det ligger der ude af???? ved vædeløbs banen? eller hvad????+ kan man ikke downloade sådan en så man kun kan gennemføre.. vil så gerne vidre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 11-07-04 21:47

nogle der kan hjælp?????? plz?????+ har lige købt det... jeg vil så gerne have noget ud af det..... plz hjælp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-04 21:47
Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 11-07-04 21:49

tak... men der er pete´s ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-07-04 21:53

Vent lige lidt! Pete's Gunshop. Er det I hovedkvarteret med alle bilerne? Du skal op af trappen næsten på vej ud af gyden?

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 11-07-04 22:16

nej... der er der lukket.. med 2 røde porte!!!!!!!!!!!!!!!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 1 point
Dato : 11-07-04 22:39

Pete's gunshop ligger i Hoboboken i nærheden af twisters hotel
1.drive to the 3rd Island using the Central Island Tunnel, And the Giuliano Bridge
2.from the Giuliano Bridge keep going strait until you need to turn. but dont turn keep going slow down as you do this, but, there is kind of a ally with fenses but you can blast right through them.
3.As you aproche your first streat turn right.
4.keep moving slowly down the road
5.as you are driving stop when you reach the construction road/walk way thingy-ma-jigger, than look to your left if you see a parkinglot with an ally go to it.
6.park in the parking lot.
7.find the door on the building next to the parking lot
8.when the action button comes on press it.
9. walk in and turn right.
10.than take a left and go into the basement.
10.there should be a large selection of guns, Spring field, sniper, pump action, grenades, Molotov coctails, colt, Magnum, Tommy gun, sawed of, bat, kife, And more.

Kommentar
Fra : skovfogeden

Dato : 12-07-04 00:09

Ted

Respekt for dit arbejde med at hjælpe knægten med spillet. FLOT

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 12-07-04 00:29

skal man have mange penge for at komme ind???

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 12-07-04 01:01

10000000000000000000000000000000 tak for hjælpen tedd... du har virkelig hjulpet... tak

Godkendelse af svar
Fra : jyden_bording

Dato : 12-07-04 01:02

du har virkelig hjulpet mig godt... tak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-07-04 01:02

så lidt knægt

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 12-07-04 01:06

har du brøderne Brødrene Lieberkind??? på pcen???? har du en ftp???? server???? så vil jeg gerne hente dem hvis du har.. eller hva med the vennelbo???