/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
hurtigt spørgsmål. hvad er bedst..
Fra : rudik
Vist : 736 gange
25 point
Dato : 11-07-04 10:55

hvad er bedst, frontpage 2000 eller dreamweaver mx ?

Accepteret svar
Fra : Martin_c

Modtaget 35 point
Dato : 11-07-04 11:05

Dreamweaver!

Klart!

Men det er lidt svært at finde rundt + du skal kunne programmere lidt!

Frontpage er bedst hvis du er nybegynder!

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 11-07-04 11:08

Dreamweaver klart det proff værktøj, hvor frontpage er for amatøren.

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 11-07-04 11:10

Tak for svaret Martin_c.

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 11-07-04 11:36

Også jeg foretrækker Dreamweaver, specielt hvis man har til hensigt at anvende ASP. Frontpage har det med at ville sætte koder selv, og det kan ødelægge din ASP-koder.

Lis