/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Uoriginalt blæk til HP psc 500
Fra : enoe
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 10-07-04 14:01

Jeg kan ikke få min HP psc 500 til at skrive med uoriginalt blæk. Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-07-04 14:12
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-07-04 14:14
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-07-04 14:51

Har du fyldt de gamle patroner og så vil de ikke skrive,er det du mener?
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : enoe

Dato : 11-07-04 11:25

Jeg har købt hos inkclub. En sort som typemæssig skulle passe til HP PSC 500. På display kommer en fejlmeddelelse. Er der noget/sted der skal ændres, så printer vil acceptere denne patron?

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 100 point
Dato : 11-07-04 12:54

Prøv at ringe til inkclub,hvis du kan få fat i dem, ellers må du maile,og få undersøgt om det er den rigtige
patron,du kan ikke ændre noget i printerens opsætning.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-07-04 12:57

Lige lidt mere,hvis du mener at den du har er typemæssig rigtig,
så tag den ud og ind af printeren nogle gange,og se om det hjælper.
Hilsen Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : enoe

Dato : 12-07-04 17:27

Tak for svaret Keldd.
Jeg har mailet til inkclub søndag og fået svar i dag mandag. Deres forslag gik på rensning af patron og kontakter. Dette hjalp dog ikke. Inkclub bad mig kontakte dem igen, hvis deres første forslag ikke virkede. Det gør jeg så nu, så kommer der nok en ny patron. Endnu en gang tak til alle for hjælpen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-07-04 18:36

Selv tak enoe,det kan godt drille hvis en genopfyldt patron har ligget for længe,
så kør en test page en gang om ugen,når du får den anden igang.
Hilsen Keldd.