/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Fonte - Automatisk?
Fra : Mulle73
Vist : 635 gange
200 point
Dato : 10-07-04 09:36

Hej

Når jeg downloader fonte, placerer jeg dem under mappen "windows" "fonts". Når jeg så åbner programmerne (Word og andre lignende) plejer fontene at kunne bruges i disse programmer helt automatisk...

Sådan er det bare ikke nu!! Nogen der ved hvordan jeg kan komme til at bruge de nye downloadede fonte i mine andre programmer??

Kærligst Mulle

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 210 point
Dato : 10-07-04 09:43

Hejsa

i kontrolpanel højreklik på "skrifttyper" og vælg åbn >>
klik på filer >> installere nye skrift typer, på denne måde bliver de registreret. og du kan bruge
dem i dine programmer

Godkendelse af svar
Fra : Mulle73

Dato : 10-07-04 10:05

Tusind tak! Det virker bare helt perfekt!

Virkelig hurtig besvarelse!

Knus fra Mulle